Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Cluj-Napoca

Cunostinte si calificari necesare:

  • Cunostinte avansate de limba engleza;

  • Cunostinte avansate in utilizarea unui CRM si a pachetului Microsoft Office.

Experienta ta de munca:

  • Minim 1 an experienta in organizarea si planificarea transporturilor interne si internationale.


Job-ul tau:

  • Preluarea si confirmarea comenzilor de transport;

  • Coordonarea si supravegherea activitatilor soferilor;

  • Organizarea livrarilor catre clientii companiei in termenele stabilite contractuale;

  • Pregatirea documentelor de transport / vama;

  • Comunicarea cu clientii pentru programarea livrarilor;

  • Gestionarea stocurilor din depozite;

  • Coordonarea transportului pentru marfuri interne si internationale si urmarirea coletelor;

  • Gestionarea si supravegherea flotei de masini.


Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

 Clientul nostru, compania Komoder, este lider pe piata din Romania in industria de fotolii si scaune de masaj, avand sedii in Cluj-Napoca, Bucuresti, Timisoara, precum si in strainatate.

 Astept CV-ul tau la andreea.muresan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima discutie si pentru a ne cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.