Departament: Aprovizionare
Tipul job-ului: Full Time
Locație: Baia Mare
Despre tine:
Căutăm o persoană motivata de rezultatele performante obținute prin dezvoltarea relațiilor de lungă durată care conduc la succesul companiei.
Directorul Lanțului de Aprovizionare este responsabil de supravegherea și gestionarea tuturor proceselor și operațiunilor logistice, pentru a maximiza eficiența și productivitatea companiei.
În plus, acesta joacă un rol crucial în dezvoltarea și menținerea relațiilor cu furnizorii și distribuitorii.
Cunoștințe și calificări necesare:
Cunoștințe solide de Microsoft Office;
Capacitatea de a lucra independent pentru a gestiona probleme dificile și de a implementa schimbări;
Abilități excelente de analiză și sinteză;
Aptitudini foarte bune de gestionare a proiectelor;
Abilități de gândire critică și de rezolvare a problemelor;
Jucător de echipă;
Abilități bune de gestionare a timpului;
Abilități excelente interpersonale și de comunicare;
Licențiat în Managementul Lanțului de Aprovizionare, Finanțe sau domenii relevante similare.
Experiența ta de muncă:
Experiență de lucru anterioară ca Director de Lanț de Aprovizionare timp de 5 ani;
Experiență cu software de gestionare a lanțului de aprovizionare (ex. SAP);
Experiență în controlul operațional al proceselor;
Job-ul tău:
În calitate de Director al Lanțului de Aprovizionare, veți fi responsabil de planificarea, implementarea și monitorizarea strategiei generale a lanțului de aprovizionare.
Planifică și implementează strategia generală a lanțului de aprovizionare;
Stabilește Indicatorii de Performanța (KPI) pentru departamentele din subordine;
Propune soluții pentru îmbunătătirea proceselor;
Identifica blocajele proceselor și implementează soluțiile în timp util;
Coodonează verificările stocurilor companiei și propune soluții de optimizare a proceselor de achiziții;
Asigură instruirea și evaluarea colegilor implicați în procesul de aprovizionare;
Cooperează cu Departamentele Financiar, Operațiuni și Vânzare, pentru a identifica cei mai buni furnizori și distribuitori;
Construiește și menține relații bune cu echipa de Vânzare.
Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru, ATP Exodus Group, este o companie dinamică, având obiective, standarde și un mediu de lucru aliniate nivelului european. În cei 23 de ani de activitate în domeniul auto, echipa a crescut și s-a dezvoltat odată cu business-ul, astfel că astăzi sunt peste 700 de angajați în firmele din grupul ATP Exodus.
Astept CV-ul tău la alina.babasan@integrahr.ro. Dacă îndeplinești criteriile pentru această poziție te voi contacta pentru a stabili o primă întâlnire și pentru a ne cunoaște. Prin trimiterea aplicației tale pentru acest anunț de angajare iți exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de către unul dintre reprezentanții noștri, cu scopul de a-ți oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o întâlnire sau o discuție ulterioară relaționată unei oportunități de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugăm să citești politica noastră de confidențialitate.
Prin trimiterea aplicației tale pentru acest anunț de angajare iți exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de către unul dintre reprezentanții noștri, cu scopul de a-ți oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intâlnire sau o discuție ulterioară relaționată unei oportunități de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugăm să citești politica noastră de confidențialitate.