Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Cluj-Napoca

Clientul nostru este o firma de productie, care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Este un domeniu de viitor, avem perspective de dezvoltare in afara tarii si ne recomanda clientii care sunt multumiti de produsele si serviciile pe care le oferim.

Candidatul Ideal

  • Absolvent dе studii superioare tehnice

  • Cunoștințe din domeniul mecanic, electric

  • Cunoștințe avansate dе operare PC - MS Office

  • Atenție la detalii

  • Aptitudini de organizare și lucu în echipă

  • Limba engleză (nivel avansat)

Descrierea jobului

  • Identifică necesarul de aprovizionare prin colaborarea cu departamentul de proiectare, departamentul de automatizări și cel de producție;

  • Trimite cereri de ofertă către furnizori;

  • Negociază cu furnizorii prețurile de achiziție și urmărește încheierea contractelor în colaborare cu Biroul Juridic;

  • Negociază condițiile contractuale încheiate între companie și furnizori;

  • Recomandă alegerea produselor și ia măsurile necesare pentru ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului;

  • Analizează ofertele primite pentru același tip de produs de la furnizori diferiți pentru a alege opțiunea optimă calitate-preț;

  • Trimite comenzi către furnizori;

  • Urmărește livrarea la termen a comenzilor atât interne cât și externe;

  • Colaborează cu departamentul economic în vederea plății facturilor emise de către furnizori;

  • Realizează evaluarea furnizorilor și întocmește o bază de date cu furnizorii agreați conform formularului de înregistrare al managementului calității;

  • Analizează piața pentru a obține cele mai bune oferte de preț, respectând totodată calitatea produselor;

  • Realizează audituri la sediul furnizorilor.

    Obiective:
    Învațarea continuă în vederea dezvoltării profesionale: furnizori și echipamente utilizate în cadrul INNO, logica de funcționare a sistemelor, proceduri de siguranță în operare.
    KPI
    Încadrarea în termenele planificate
    Încadrarea în bugetul stabilit

Beneficii:

Oportunități de creștere profesională. Credem că doar cu o echipă de profesioniști vom face performanță. Prin urmare o să creionăm împreună un plan de creștere continuu și sustenabil din care vor face parte training-uri precum: metode de comunicare, deprinderea instrumentelor de negociere, organizare și time management, etc.
Beneficii financiare competitive: primă de concediu 35 de lei/zi, asigurare medicală privată pentru angajații ce au o vechime mai mare de 3 luni în firmă, bonusuri/premii în bani sau în tichete cadou pentru merite deosebite și/sau pentru îndeplinirea cu conștiinciozitate a atribuțiilor și obligațiilor, primă pentru nașterea copilului.
Prime de Paște și de Crăciun, prime de final de an.Integra HR – Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Astept CV-ul tau la andreea.muresan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.