Departament: Recrutare
Tipul job-ului: Full Time (colaborare sau angajare)
Locatie: Cluj-Napoca
Despre tine:
Obtii satisfactie din a gasi oamenii potriviti la locul potrivit. Ai orientare spre relatii, dar si spre rezultate. Vrei sa fii membru al unei echipe in care exista sprijin reciproc, feedback, o cultura a invatarii si flexibilitate.
Daca te-ai regasit in descrierea de mai sus, sunt sanse mari sa ne potrivim! :)
Competente:
- Comunicare si orientare spre relatii;
- Organizare si panificare;
- Account management;
- Luare de decizii si orientare spre rezultate;
- Proactivitate si deschidere la feedback;
- Atentie la detalii.
Cunostinte si calificari necesare:
- Studii universitare absolvite, in Psihologie, Resurse Umane, Sociologie sau alte specializari similare;
- Deprinderi de utilizare a platformelor de recrutare (ex. eJobs, BestJobs, LinkedIn);
- Cunostinte privind diverse tipuri de interviu si abilitati de intervievare;
- Cunostinte de limba engleza de nivel avansat;
- Deprinderi de operare in pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
Experienta ta de munca:
- Experienta de minimum 3 ani in recrutarea si selectia de personal;
- Experienta in gestionarea mai multor proiecte simultan.
Job-ul tau:
- Documentarea privind posturile deschise;
- Tinerea legaturii cu clientul pe tot parcursul procesului de recrutare si selectie;
- Scrierea anuntului de recrutare si postarea pe platformele de recrutare (dupa caz);
- Cautarea directa de candidati pe platformele de recrutare;
- Prezentarea postului si screening-ul telefonic al candidatilor;
- Sustinerea interviurilor fata in fata cu candidatii;
- Identificarea potrivirii candidatilor cu cerintele postului;
- Scrierea rapoartelor de recomandare catre client;
- Sustinerea candidatilor in discutiile cu clientul;
- Sustinerea clientului in decizia de angajare;
- Oferirea de feedback candidatilor respinsi;
- Actualizarea situatiilor privind candidatii inclusi in proces si a celor angajati;
- Activitati de follow-up cu clientul si candidatul angajat.
Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Nu suntem aici doar pentru a gasi omul potrivit de care companiile au nevoie.
Credem ca putem schimba viitorul companiilor care vor schimba viitorul.
Este o viziune ambitioasa. Sunt cuvinte mari, stim, dar de asemenea stim ca doar companiile ambitioase au un impact major si profund in societate. Noi suntem una dintre acele companii. Ne dorim mai mult, atat de la noi insine cat si de la clientii nostri. Vrem sa ajutam companiile care au ambitia sa reinventeze industria in care activeaza, sa construiasca echipe care pot produce acea schimbare.
Daca te-am convins ca putem face echipa buna impreuna, asteptam CV-ul tau la alexandra.sendruc@integrahr.ro. Ulterior te vom invita la o discutie la sediul nostru pentru a ne cunoaste. :)