Departament: Financiar-Contabil

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Cluj-Napoca

Obiectivele postului:

  1. Intocmirea si verificarea documentelor financiar contabile;

  2. Gestionarea relatiei economice cu tertii;

  3. Realizarea rapoartelor financiare lunare;

  4. Inchiderea perioadei financiare.

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii economice, Contabilitate;

  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet;

  • Engleza (nivel mediu-avansat);

  • Cunostinte de contabilitate si legislatie;

  • Cunoasterea programului contabil SmartBill este avantaj;

  • Cunoasterea programului contabil WinMentor;

Competente obligatorii:

  • Comunicare;  

  • Atentie la detalii;

  • Analiza si sinteza;                               

  • Organizare si planificare;

  • Rezolvare de probleme.

Experienta ta de munca:

  • Experienta de 3 -5 ani pe un post similar;

Responsabilitati:

  • Intocmeste facturile pe baza contractelor;

  • Inregistreaza facturile de la furnizori si extrasele de cont;

  • Reconcilieri are fiselor de cont client/furnizori, banca si altor conturi bilantiere;

  • Monitorizeaza platile catre furnizori, astfel incat sa fie realizate la timp, respectand termenele contractuale;

  • Monitorizeaza incasarile de la clienti;

  • Intocmeste registrul de casa, astfel incat sa existe o evidenta corecta si completa a operatiunilor in numerar;

  • Verifica corectitudinea situatiilor financiare lunare, trimestriale si anuale (balanta, contul de profit si pierdere, bilant);

  • Solicita extrasele bancare si realizeaza dispozitiile de plata si de incasare;

  • Actualizeaza cash flow-ul de numerar si ajusteaza previziunile financiare;

  • Elaboreaza situatii financiare pe baza informatiilor contabile privind evolutia indicatorilor financiari (cifra de afaceri pe companie, pe client, costuri operationale);

  • Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti si furnizori;

  • Se asigura ca documentele financiare si justificative sunt corect intocmite;

  • Realizeaza rapoarte solicitate de catre supervisor, privind comenzile, facturile, devizele;

  • Studiaza permanent legislatia in vigoare din domeniul financiar-contabil, verifica si aplica schimbarile legislative care apar;

  • Se asigura ca modificarile legislative sunt aplicate corect si in timp util.

     

Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru este grupul de firme Novus, in cadrul caruia business-urile sunt diverse, din domeniul serviciilor (turism, wellness, logistica, organizare de evenimente, entertainment). Clientii sunt branduri foarte cunoscute din piata si puternice, precum Coca-Cola, Untold si Neversea.

Astept CV-ul tau la andreea.muresan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.