Departament: Financiar-Contabil
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Cluj-Napoca
Obiectivele postului:
Intocmirea si verificarea documentelor financiar contabile;
Gestionarea relatiei economice cu tertii;
Realizarea rapoartelor financiare lunare;
Inchiderea perioadei financiare.
Cunostinte si calificari necesare:
Studii economice, Contabilitate;
MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet;
Engleza (nivel mediu-avansat);
Cunostinte de contabilitate si legislatie;
Cunoasterea programului contabil SmartBill este avantaj;
Cunoasterea programului contabil WinMentor;
Competente obligatorii:
Comunicare;
Atentie la detalii;
Analiza si sinteza;
Organizare si planificare;
Rezolvare de probleme.
Experienta ta de munca:
Experienta de 3 -5 ani pe un post similar;
Responsabilitati:
Intocmeste facturile pe baza contractelor;
Inregistreaza facturile de la furnizori si extrasele de cont;
Reconcilieri are fiselor de cont client/furnizori, banca si altor conturi bilantiere;
Monitorizeaza platile catre furnizori, astfel incat sa fie realizate la timp, respectand termenele contractuale;
Monitorizeaza incasarile de la clienti;
Intocmeste registrul de casa, astfel incat sa existe o evidenta corecta si completa a operatiunilor in numerar;
Verifica corectitudinea situatiilor financiare lunare, trimestriale si anuale (balanta, contul de profit si pierdere, bilant);
Solicita extrasele bancare si realizeaza dispozitiile de plata si de incasare;
Actualizeaza cash flow-ul de numerar si ajusteaza previziunile financiare;
Elaboreaza situatii financiare pe baza informatiilor contabile privind evolutia indicatorilor financiari (cifra de afaceri pe companie, pe client, costuri operationale);
Intocmeste confirmarile de sold la inchiderea exercitiului, pentru clienti si furnizori;
Se asigura ca documentele financiare si justificative sunt corect intocmite;
Realizeaza rapoarte solicitate de catre supervisor, privind comenzile, facturile, devizele;
Studiaza permanent legislatia in vigoare din domeniul financiar-contabil, verifica si aplica schimbarile legislative care apar;
Se asigura ca modificarile legislative sunt aplicate corect si in timp util.
Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru este grupul de firme Novus, in cadrul caruia business-urile sunt diverse, din domeniul serviciilor (turism, wellness, logistica, organizare de evenimente, entertainment). Clientii sunt branduri foarte cunoscute din piata si puternice, precum Coca-Cola, Untold si Neversea.
Astept CV-ul tau la andreea.muresan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.