Departament: Logistica Interna

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Baia-Mare

Despre tine:

Cautam o persoana pentru postul de Sef Sectie Depozit Magazia de Materii Prime intr-o unitate de productie.

Rolurile sunt: • Organizarea si coordonearea activitatii in Magazia Materii Prime pentru Saltele.

           • Coordonarea, supravegherea, indrumarea, dezvoltarea profesionala a echipei.

Ne dorim sa intalnim la tine excelente abilitati de organizare, de coordonare, un bun leader cu spirit de echipa, o foarte buna capacitate de comunicare, ascultare activa, memorie, atentie, capacitate de concentrare, abilitatea de rezolvare a problemelor, autonomie in activitatea proprie. Sunt apreciate, totodata, perseverenta, rezistenta in situatii de stres, dorinta de a invata, abilitati efective de executie, capacitatea de a-i instrui pe oamenii din echipa.

Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii medii (bacalaureat); studii superioare (apreciate);

  • Utilizarea aplicatiilor de contabilitate si gestiune (ERP, sisteme WMS avantaj);

  • Cunostinte de Operare PC, Excel;

Experienta ta de munca:

  • Experienta dovedita in gestiune si in managementul depozitelor (min. 3 ani);

  • Experienta in coordonarea activitatilor si a echipelor de lucru;

  • Implicare in proiecte de dezvoltare (constituie avantaj);

Job-ul tau:

Organizezi, coordonezi activitatea in magazia de materii prime, sens in care:

  • Supraveghezi personalul si procesele din magazie pentru a asigura buna receptie, depozitare si eliberare a materialelor catre productie si buna functionare a fluxurilor auxiliare;

  • Asiguri utilizarea optima a resurselor (materiale, umane), actionezi permanent pentru imbunatatirea performantei, pentru reducerea pierderilor si a costurilor;

  • Gestionezi in timp optim si rezolvi probleme survenite in functionarea magaziei, a utilajelor din dotare;

  • Asiguri mentinerea ordinii si curateniei magaziei si excelenta stare de functionare a utilajelor din dotare;

  • Intocmesti rapoarte, oferi informatii despre stocuri, starea materialelor;

  • Dezvolti si asiguri respectarea procedurilor de lucru, a normelor de SSM, PM in raport cu personalul coordonat, securitatea materiilor prime; utilizarea / manipularea corecta a dotarilor (echipamente de transport, unelte, substante s.a.);

  • Asiguri indeplinirea indicatorilor in raport cu SSM, gestiune, performanta in executie, procese si proceduri interne;

  • Gestionezi resursele umane in sensul coordonarii echipei, verificarii sarcinilor in executie si contribui la dezvoltarea profesionala a membrilor acesteia;

Beneficii:

  • Pachet financiar competitiv, alaturi de beneficii (8h/zi program; masa oferita zilnic; asigurare transport);

  • Posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-o echipa dinamica, ambitioasa de profesionisti, colegi tineri si prietenosi, cu experienta vasta in domeniu.


Integra HR – Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru reprezinta o companie de productie saltele, parte a unui Grup de firme, cu export pe cinci continente.

Astept CV-ul tau la nicolita.mosu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie, te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.