Departament: Tehnic

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Băbuțiu, jud. Cluj

Cunostinte si calificari necesare:

  • Cunostinte de programe de gestiune ERP

  • Cunostinte privind materialele de constructii

Experienta ta de munca:

  • 3-5 ani experienta pe partea de gestiune (materiale de constructii)

Responsabilitati:

  • Tine zilnic evidenta materialelor receptionate pe santier de la furnizori si evidenta materialelor livrate catre subcontractori pe fiecare constructie in parte, pe procese verbale. Evidenta se tine pe fiecare constructie in parte.

  • Verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate in conformitate cu comanda efectuata, dar si cu actele de insotire a marfii.

  • Informeaza furnizorul si urmareste solutionarea neconformitatilor aparute daca este cazul.

  • Transmite catre Responsabilul de achizitii toate facturile la timp.

  • Realizeaza lunar un inventar la toate materialele de pe santier.

  • Stabileste, asigura si tine (scriptic si faptic) stocuri de materiale disponibile, conform calendarelor de lucrari ale constructiilor astfel incat sa nu existe intarzieri la predarea materialelor catre subcontractori.

  • Raspunde pentru pagubele aduse in gestiune.

  • Asigura si raspunde de buna depozitare a tuturor materialelor de pe santier astfel incat sa nu existe pierderi sau materiale compromise din cauza vremii.

  • Realizeaza impreuna cu Responsabilul de achizitii codificari, receptii si situatii de lucrari la toate facturile de materiale si de prestari servicii.

  • Participa la sedinte saptamanale cu membrii departamentului tehnic, pentru a asigura buna functionare.

  • Transmite obiectivele sale Directorului tehnic (saptamanal, in fiecare zi de vineri, pana la ora 14.00 pentru saptamana urmatoare) si raspunde pentru transmiterea la timp si indeplinirea obiectivelor oamenilor din subordine, conform organigramei.

  • Realizeaza, in caz de nevoie, deplasari pe teren pentru indeplinirea anumitor sarcini.

  • Are o atitudine politicoasa atat fata de colegi cat si fata de toate persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei.

Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru este o companie specializata in constructii si dezvoltare imobiliara.

Astept CV-ul tau la andreea.muresan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.