Departament: Secretariat / Office Management
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Brasov, Prejmer
Despre tine:
Ai abilitati foarte bune de comunicare si relationare si esti o persoana bine organizata si disciplinata? Te consideri o persoana creativa, vesela, spontana, proactiva si pasionata de lucrul cu oamenii?
Daca te regasesti in cele de mai sus, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!
Cunostinte si calificari necesare:
- Cunostinte bune de operare PC (Microsoft Office Word, Excel, PowerPoint; Internet);
- Cunostinte de limba engleza si/sau germana de nivel mediu-avansat.
Experienta ta de munca:
- Experienta de munca de minimum 1 an, de preferat intr-un post similar.
Job-ul tau:
Administrativ:
- Asigura secretariatul general al companiei si o buna comunicare cu managementul, colegii si furnizorii;
- Ofera suport Directorului General in realizarea de documente, prezentari, analize, etc;
- Intampina vizitatorii si asigura protocolul in cadrul intalnirilor;
- Gestioneaza activitati administrative precum intocmirea necesarului de consumabile si aprovizionarea acestora;
- Preia apelurile telefonice și transmite mesajele receptionate catre persoanele/departamentele implicate;
- Gestioneaza in mod eficient corespondenta scrisa/electronica si asigura expedierea/preluarea de colete;
- Gestioneaza relatia cu colegii care urmeaza sa plece in delegatii – achizitioneaza bilete de avion, realizeaza rezervari la hotel si intocmeste ordinele de deplasare.
- Realizeaza rapoarte periodice la cererea managementului.
Administrare dosare de personal:
- Planifica situatia concediilor si tine evidenta cererilor de concediu pentru intreaga echipa;
- Intocmeste si elibereaza adeverinte si procese verbale la solicitarea colegilor.
Beneficii:
- Salariu fix & bonuri de masa;
- Abonament privat de sanatate;
- Decontare transport.
Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru, compania Kromatic (parte din grupul Salesianer Miettex), ofera o baza solida in solutii personalizate de inchiriere de articole textile si carpete lavabile.
Pentru mai multe informatii, intra pe website-ul companiei: www.kromatic.ro
Astept CV-ul tau la alexandra.pop@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.
Prin trimiterea aplicatie tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin email, telefon, sau alt mijloc transmis, de catre unul dintre reprezentantii nostrii, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili o intalnire sau o discutie ulterioara relationata oportunitatii de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.