Tipul job-ului: Full Time
Departament: Resurse Umane &Administrativ
Sediul: Cluj-Napoca
Rolul tau:
Cautam un Responsabil Resurse Umane & Salarizare pentru a se alatura echipei intr-o firma care ofera servicii de consultanta in domeniul economic, salarizare si administrare de personal.
Rolul tau este sa asiguri gestionarea documentelor de personal, intocmirea statelor de plata, consultanta clientilor in probleme de gestiune a personalului si de legislatia muncii. Obiectivele postului vizeaza asigurarea unui nivel calitativ, conform standardelor de calitate implementate in companie in raport cu gestionarea dosarelor personale ale clientilor companiei si implicarea in procesul de salarizare folosind aplicatiile folosite de companie pentru clienti.
Asteptam sa ni se alature un coleg/a cu pregatire profesionala si experienta practica in domeniul salarizarii si administrarii de personal, cu excelente abilitati de comunicare, relationare, cooperare, excelente abilitati de prioritizare, planificare, autoorganizare, capacitate de analiza si sinteza, orientare spre rezultate si spre client, spirit de observatie, atentie sporita la detalii. Totodata, sunt apreciate capacitatea si disponibilitatea de invatare si adaptare, capacitatea de rezolvarea a problemelor, atitudinea pozitiva, amabilitatea, rabdarea, receptivitatea.
Daca te regasesti in rolul descris mai sus, atunci dorim sa te cunoastem!
Cunostinte si calificari necesare:
Studii superioare finalizate in domeniul economic
Cunostinte solide de legislatia muncii (Codul Muncii, Codul Fiscal)
Competente certificate in operare REVISAL (Curs Inspector Resurse Umane)
Cunoasterea programelor de calculare a salariilor (Nexus, Saga s.a.) si a prevederilor legale referitoare la calcularea salariilor, la plata indemnizatiilor, a contributiilor sociale catre autoritati etc.
Cunostinte MS Office (avansat)
Cunostinte de limba engleza (avansat)
Experienta ta de munca:
Minim 2-3 ani experienta pe un post similar
Job-ul tau
Principalele atributii includ, dar nu se limiteaza la:
Evidenta personalului: Intocmirea corecta a documentelor necesare angajarii /modificarii/ incetarii contractelor de munca; Inregistrarea in Revisal a documentelor de personal; Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca si arhivarea corespunzatoare a dosarelor de personal; Elaborarea adeverintelor solicitate de catre angajati; Actualizarea in permanenta a situatiilor legate de datele personale ale angajatilor; Asigurarea comunicarii eficiente cu institutii precum ITM, AJOFM, CAS etc. si a relatiei de colaborare cu furnizorii de medicina muncii, protectia muncii, PSI.
Salarizare: Verificarea pontajelor cu documentele justificative din cursul lunii si inregistrarea acestora in programul de salarizare; Intocmirea statelor de plata lunare, in concordanta cu legislatia in vigoare; Pregatirea notelor contabile, pregatirea si inregistrarea D112.
Consultanta: Consiliere pe probleme de legislatia muncii/ resurse umane/ salarizare. Intocmire rapoarte specifice.
Beneficii:
Pachet financiar constituit din salariu fix si tichete de masa, bonusuri de performanta / proiecte
Asigurare medicala, decontare transport
Acces in timp util la informatii privind noutatile legislative
Oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala (participare la cursuri/workshop-uri)
Alte beneficii in functie de experienta in companie
Astept CV-ul tau la nicolita.mosu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru acest post, te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.
Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru, compania Finaco Cluj-Napoca, ofera servicii de consultanta, contabilitate, raportare, taxe, salarizare, administrare de personal intr-o maniera dedicata, responsabila si profesionala.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara privitoare la oportunitatea de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.