Departament: Contabilitate
Tipul job-ului: Full Time
Locație: Cluj-Napoca
Despre tine:
Persoana potrivita pentru acest post are o buna intelegere a principiilor si procedurilor contabile si va asigura integritatea și exactitatea informatiilor financiare si de gestiune pentru clientul nostru, o compania de productie din Cluj-Napoca.
Cunostinte si calificari necesare:
Studii medii/superioare in contabilitate
Experienta si cunoasterea unui program de gestiune/contabilitate
Abilitati de organizare si rezolvare a problemelor
Abilitati analitice pentru a analiza si interpreta date financiare si pentru a identifica tendinte si probleme
Capacitatea de a lucra cu cifre, precis și atentie la detalii, deoarece chiar si o eroare mica in calcule poate avea consecinte semnificative
Abilitati de comunicare pentru a comunica clar si eficient cu colegii si capacitatea de a lucra in echipa
Abilitati tehnice pentru a utiliza software-ul contabil si alte instrumente de calcul
Orientarea catre rezultate si concentrarea pentru a atinge obiectivele financiare ale companiei
Flexibilitate si adaptabilitate la schimbarile care apar in companie si mediul economic
Integritate si etica, deoarece va avea acces la informatii financiare confidentiale ale companiei
Curiozitate si invatare continua pentru a-si dezvolta cunostintele si abilitatile in domeniul contabilitatii si finantelor.
Experienta de munca:
Reprezinta avantaj experienta de minim 2 ani in contabilitate de gestiune, intr-o firma de productie
Responsabilitati:
Inregistreaza cronologic si sistematic documentele privind operatiunile economice-financiare: facturi de vanzare
Verifica corectitudinea inregistrarilor efectuate
Asigura evidenta sintetica si analitica a activelor imobilizate
Asigura evidenta sintetica si analitica a creantelor si datoriilor prin accesul la fisele de cont si interpretarea corecta a acestora
Asigura pastrarea jurnalelor de cumparari si vanzari prin printare/salvare dupa data de 25 a lunii pentru luna precedenta
Urmareste si gestioneaza stocurile si inventarul companiei si raporteaza periodic informatiile relevante
Urmareste fluxul de numerar al companiei, coordoneaza incasarile si platile si identifica oportunitati de imbunatatire a eficientei
Urmareste si raporteaza costurile de productie pentru fiecare produs sau proces, identifica zonele de imbunatatire a eficientei si furnizeaza rapoarte financiare relevante
Intocmeste pontajul cumulat lunar pe baza pontajelor individuale primite de la angajatii firmei si calculeaza timpul de lucru in vederea remunerarii acestora
Intocmeste lunar comanda pentru bonurile de masa ale angajatilor conform pontajului
Asigura evidenta dosarelor cu documentele justificative astfel incat acestea sa fie complete si corect depozitate sau arhivate
Mentine legatura cu alte departamente ale companiei, inclusiv productia, vanzarile si achizitiile, pentru a asigura coerenta si alinierea strategiilor si obiectivelor
Informeaza persoanele direct responsabile de lipsa anumitor documente si urmareste completarea dosarelor cu documentele respective
Scaneaza si arhiveaza electronic documentele pe serverul Societatii
Verifica schimbarile legislative care apar, cu ajutorul programelor de legislatie, respecta reglementarile contabile si fiscale si se asigura ca organizatia respecta toate cerintele legale
Beneficii:
Decontare transport, asigurare medicala privata, prima de concediu, prima nastere copil, o zi de concediu se adauga cu fiecare an de vechime in companie
In functie de indicatorii financiari ai companiei: prime de Paste si de Craciun, prime de final de an
Iesiri cu colegii in natura si organizarea de evenimente la sediul firmei
Cursuri de dezvoltare a abilitatilor de comunicare si coaching individual
Un mediu placut de lucru, o echipa dedicata si implicata.
Integra HR – Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru este o companie care are ca domeniu de activitate automatizarea proceselor cu roboti industriali. Cu 12 ani de experienta pe piata firma a devenit cel mai important integrator din Romania.
Astept CV-ul tau la andreea.muresan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.