Departament: Contabilitate
Tipul job-ului: Full Time
Locație: Cluj-Napoca

Despre tine:

Persoana potrivita pentru acest post are o buna intelegere a principiilor si procedurilor contabile si va asigura integritatea și exactitatea informatiilor financiare si de gestiune pentru clientul nostru, o compania de productie din Cluj-Napoca.

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii medii/superioare in contabilitate

  • Experienta si cunoasterea unui program de gestiune/contabilitate

  • Abilitati de organizare si rezolvare a problemelor

  • Abilitati analitice pentru a analiza si interpreta date financiare si pentru a identifica tendinte si probleme

  • Capacitatea de a lucra cu cifre, precis și atentie la detalii, deoarece chiar si o eroare mica in calcule poate avea consecinte semnificative

  • Abilitati de comunicare pentru a comunica clar si eficient cu colegii si capacitatea de a lucra in echipa

  • Abilitati tehnice pentru a utiliza software-ul contabil si alte instrumente de calcul

  • Orientarea catre rezultate si concentrarea pentru a atinge obiectivele financiare ale companiei

  • Flexibilitate si adaptabilitate la schimbarile care apar in companie si mediul economic

  • Integritate si etica, deoarece va avea acces la informatii financiare confidentiale ale companiei

  • Curiozitate si invatare continua pentru a-si dezvolta cunostintele si abilitatile in domeniul contabilitatii si finantelor.

Experienta de munca:

  • Reprezinta avantaj experienta de minim 2 ani in contabilitate de gestiune, intr-o firma de productie

Responsabilitati:

  • Inregistreaza cronologic si sistematic documentele privind operatiunile economice-financiare: facturi de vanzare

  • Verifica corectitudinea inregistrarilor efectuate

  • Asigura evidenta sintetica si analitica a activelor imobilizate

  • Asigura evidenta sintetica si analitica a creantelor si datoriilor prin accesul la fisele de cont si interpretarea corecta a acestora

  • Asigura pastrarea jurnalelor de cumparari si vanzari prin printare/salvare dupa data de 25 a lunii pentru luna precedenta

  • ​Urmareste si gestioneaza stocurile si inventarul companiei si raporteaza periodic informatiile relevante

  • Urmareste fluxul de numerar al companiei, coordoneaza incasarile si platile si identifica oportunitati de imbunatatire a eficientei

  • ​Urmareste si raporteaza costurile de productie pentru fiecare produs sau proces, identifica zonele de imbunatatire a eficientei si furnizeaza rapoarte financiare relevante

  • Intocmeste pontajul cumulat lunar pe baza pontajelor individuale primite de la angajatii firmei si calculeaza timpul de lucru in vederea remunerarii acestora

  • Intocmeste lunar comanda pentru bonurile de masa ale angajatilor conform pontajului

  • Asigura evidenta dosarelor cu documentele justificative astfel incat acestea sa fie complete si corect depozitate sau arhivate

  • Mentine legatura cu alte departamente ale companiei, inclusiv productia, vanzarile si achizitiile, pentru a asigura coerenta si alinierea strategiilor si obiectivelor

  • Informeaza persoanele direct responsabile de lipsa anumitor documente si urmareste completarea dosarelor cu documentele respective

  • Scaneaza si arhiveaza electronic documentele pe serverul Societatii

  • Verifica schimbarile legislative care apar, cu ajutorul programelor de legislatie, respecta reglementarile contabile si fiscale si se asigura ca organizatia respecta toate cerintele legale

Beneficii:

  • Decontare transport, asigurare medicala privata, prima de concediu, prima nastere copil, o zi de concediu se adauga cu fiecare an de vechime in companie

  • In functie de indicatorii financiari ai companiei: prime de Paste si de Craciun, prime de final de an

  • Iesiri cu colegii in natura si organizarea de evenimente la sediul firmei

  • Cursuri de dezvoltare a abilitatilor de comunicare si coaching individual

  • Un mediu placut de lucru, o echipa dedicata si implicata.

Integra HR – Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru este o companie care are ca domeniu de activitate automatizarea proceselor cu roboti industriali. Cu 12 ani de experienta pe piata firma a devenit cel mai important integrator din Romania.

Astept CV-ul tau la andreea.muresan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.