Departament: Contabilitate
Tipul job-ului: Full Time
Locație: Bonțida, Cluj

Despre tine:

Ai experiență de muncă în activități ce țin de contabilitate, gestiune, administrativ. Dacă te-ai regăsit în această descriere, avem un job care s-ar putea să ți se potrivească!

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii medii/superioare

  • Experiența – notiuni de baza în domeniul financiar contabil

  • Cunoștinte de legislatie gestiune stocuri

  • Cunoștinte operațiuni import/export mărfuri

  • Experiență și cunoaștere a unui program de gestiune/contabilitate

  • Cunoștinte PC (Excel) - foarte bune

  • Atenție la detalii și orientare către obținerea de rezultate

Experienta de munca:

  • Ai dobândit experiență de minim 5 ani în muncă;

  • Ai experiență de 2 ani în contabilitate de gestiune.

Responsabilitati:

  1. Asiguri gestiunea fizică a stocului de marfă
    - Operezi în stoc mișcările de marfă
    - Păstrezi documentele justificative legate de stocuri
    - Participi periodic/anual la realizarea inventarul stocului de marfă

  2. Introduci marfa în stoc în baza documentelor de intrare
    - Efectuezi operațiuni de intrare în stoc a mărfii pe baza facturilor primite
    - Efectuezi recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei când este cazul
    - Verifici documentele vamale la introducerea NIR-ului și semnalezi eventualele neconcordanțe
    - Inregistrezi, prelucrezi și păstrezi informațiile referitoare la situația stocurilor
    - Raportezi lunar rezultatele activității de gestiune a stocului

  3. Asiguri mișcarea stocurilor
    - Efectuezi transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur
    - Păstrezi evidența documentelor de transfer emise, cu semnăturile de predare/primire la zi
    - Emiți facturi și avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevazute de lege
    - Urmărești completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației

  4. Asiguri expedierea mărfii către clienți
    - Asiguri ambalarea și securizarea mărfii în vederea livrării
    - Întocmești necesarul de materiale folosite pentru expediția mărfii
    - Listezi documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmiți clientului
    - Asiguri predarea mărfii către client conform documentelor emise

  5. Urmărești documentația fluxului tehnologic a materiilor prime până la obținerea produselor finite
    - asiguri întocmirea documentației de fabricare a produselor finite.

Beneficii:

  • Salariu fix motivant

  • Bonus de performanță; Prime Craciun/Paste /Vacanta;

  • Decontare transport;

  • Asigurare medicală privată

  • Posibilitatea de a dezvolta o carieră în cadrul unei companii multinaționale.

Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, compania RIELA România SRL a fost înfiinţată în anul 2003, ca reprezentant pe piaţa românească a mărcii germane RIELA, oferind produse şi instalaţii complete de tehnică cerealieră, personalizate pentru fiecare beneficiar în parte.
Activitatea de bază a societăţii este vânzarea şi construirea sistemelor de depozitare în silozuri, instalații de curățat, selectat și tratat semințe.

Astept CV-ul tau la alina.babasan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.