Departament: Contabilitate
Tipul job-ului: Full Time
Locație: Bonțida, Cluj
Despre tine:
Ai experiență de muncă în activități ce țin de contabilitate, gestiune, administrativ. Dacă te-ai regăsit în această descriere, avem un job care s-ar putea să ți se potrivească!
Cunostinte si calificari necesare:
Studii medii/superioare
Experiența – notiuni de baza în domeniul financiar contabil
Cunoștinte de legislatie gestiune stocuri
Cunoștinte operațiuni import/export mărfuri
Experiență și cunoaștere a unui program de gestiune/contabilitate
Cunoștinte PC (Excel) - foarte bune
Atenție la detalii și orientare către obținerea de rezultate
Experienta de munca:
Ai dobândit experiență de minim 5 ani în muncă;
Ai experiență de 2 ani în contabilitate de gestiune.
Responsabilitati:
Asiguri gestiunea fizică a stocului de marfă
- Operezi în stoc mișcările de marfă
- Păstrezi documentele justificative legate de stocuri
- Participi periodic/anual la realizarea inventarul stocului de marfăIntroduci marfa în stoc în baza documentelor de intrare
- Efectuezi operațiuni de intrare în stoc a mărfii pe baza facturilor primite
- Efectuezi recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei când este cazul
- Verifici documentele vamale la introducerea NIR-ului și semnalezi eventualele neconcordanțe
- Inregistrezi, prelucrezi și păstrezi informațiile referitoare la situația stocurilor
- Raportezi lunar rezultatele activității de gestiune a stoculuiAsiguri mișcarea stocurilor
- Efectuezi transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur
- Păstrezi evidența documentelor de transfer emise, cu semnăturile de predare/primire la zi
- Emiți facturi și avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevazute de lege
- Urmărești completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislațieiAsiguri expedierea mărfii către clienți
- Asiguri ambalarea și securizarea mărfii în vederea livrării
- Întocmești necesarul de materiale folosite pentru expediția mărfii
- Listezi documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmiți clientului
- Asiguri predarea mărfii către client conform documentelor emiseUrmărești documentația fluxului tehnologic a materiilor prime până la obținerea produselor finite
- asiguri întocmirea documentației de fabricare a produselor finite.
Beneficii:
Salariu fix motivant
Bonus de performanță; Prime Craciun/Paste /Vacanta;
Decontare transport;
Asigurare medicală privată
Posibilitatea de a dezvolta o carieră în cadrul unei companii multinaționale.
Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru, compania RIELA România SRL a fost înfiinţată în anul 2003, ca reprezentant pe piaţa românească a mărcii germane RIELA, oferind produse şi instalaţii complete de tehnică cerealieră, personalizate pentru fiecare beneficiar în parte.
Activitatea de bază a societăţii este vânzarea şi construirea sistemelor de depozitare în silozuri, instalații de curățat, selectat și tratat semințe.
Astept CV-ul tau la alina.babasan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.