Departament: Aprovizionare/Logistica

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Apahida, Cluj

 

Despre tine: 

Iti place domeniul tehnic, identifici solutii cu usurinta, esti o persoana dinamica, proactiva, independenta si foarte atenta la detalii? Daca te-ai regasit in aceasta descriere, iti propunem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca.

 Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii medii/superioare

  • Cunostinte de contabilitate primara

  • Cunostinte de legislatie gestiune stocuri

  • Cunostinte operatiuni import/export si vamale - avantaj

  • Experienta si cunoastere a WMS (Warehouse Management System)

  • Cunostinte PC (Excel, WMS)  - foarte bune, avansat

  • Limba engleza - nivel mediu

  • Atentie la detalii si orientare catre obtinerea de rezultate

  • Abilitati de solutionare a problemelor

  • Comunicare si munca in echipa

  • Persoana organizata, responsabila, cu initiativa, proactiva, flexibila

 Experienta ta de munca:

  • Ai dobandit experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara;


Job-ul tau:

  • Realizarea recepției materiilor prime si a materialelor, astfel incat cantitatea fizica sa corespunda cu inregistrarile din sistemul informatic;

  • Procesarea facturilor și a documentelor aferente receptiei si livrarii de  marfa, asigurand  corespondenta dintre comanda transmisa si livrarea efectuata, din punct de vedere calitativ si cantitativ;

  • Asigurarea productiei cu materii prime si materiale iar dupa caz realizarea returului acestora in magazii;

  • Asigurarea si urmarirea miscarii produselor din stoc prin efectuarea transferurilor de marfa  din stocul central in sub-stocuri si retur;

  • Operarea si tinerea evidentei documentelor de transfer emise;

  • Emiterea avizelor de expeditie pentru marfurile expediate, in conditiile prevazute de lege;

  • Asigurarea logisticii livrarii marfurilor catre clientii si furnizorii de servicii directe;

  • Supervizeaza pregatirea, ambalarea coletelor si a avizelor care trebuie livrate catre clienti;

  • Asigurarea mijloacelor logistice pentru efectuarea achizitiilor si livrarilor in conformitate cu conditiile comerciale agreate;

  • Transmiterea de reclamatii catre departamentul calitate privind expeditiile de marfa;

  • Identificarea solutiilor de imbunatatire in ceea ce priveste organizare magaziei si a spatiului de depozitare;

  • Coordonarea si supervizarea activitatii persoanelor din subordine;

  • Asigurarea functionarii  tuturor resurselor tehnice si logistice din magazii;

  • Organizarea si participarea  la inventarele de firma;

  • Responsabil de obiectele de inventar preluate pe fisa de inventar personal, de ordinea si curatenia de la locul de munca.

Beneficii:

  • Posibilitate de evolutie in cariera;

  • Transport decontat;

  • Training-uri oferite in functie de necesitate.


Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, compania  Damon Industrial Europe o marca de varf de talie globala, care produce elemente de rulaj, specializata in confectionarea rolelor pentru benzi transportoare.

Astept CV-ul tau la adresa de e-mail alina.babasan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.