Departament: Aprovizionare/Logistica
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Apahida, Cluj
Despre tine:
Iti place domeniul tehnic, identifici solutii cu usurinta, esti o persoana dinamica, proactiva, independenta si foarte atenta la detalii? Daca te-ai regasit in aceasta descriere, iti propunem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca.
Cunostinte si calificari necesare:
Studii medii/superioare
Cunostinte de contabilitate primara
Cunostinte de legislatie gestiune stocuri
Cunostinte operatiuni import/export si vamale - avantaj
Experienta si cunoastere a WMS (Warehouse Management System)
Cunostinte PC (Excel, WMS) - foarte bune, avansat
Limba engleza - nivel mediu
Atentie la detalii si orientare catre obtinerea de rezultate
Abilitati de solutionare a problemelor
Comunicare si munca in echipa
Persoana organizata, responsabila, cu initiativa, proactiva, flexibila
Experienta ta de munca:
Ai dobandit experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara;
Job-ul tau:
Realizarea recepției materiilor prime si a materialelor, astfel incat cantitatea fizica sa corespunda cu inregistrarile din sistemul informatic;
Procesarea facturilor și a documentelor aferente receptiei si livrarii de marfa, asigurand corespondenta dintre comanda transmisa si livrarea efectuata, din punct de vedere calitativ si cantitativ;
Asigurarea productiei cu materii prime si materiale iar dupa caz realizarea returului acestora in magazii;
Asigurarea si urmarirea miscarii produselor din stoc prin efectuarea transferurilor de marfa din stocul central in sub-stocuri si retur;
Operarea si tinerea evidentei documentelor de transfer emise;
Emiterea avizelor de expeditie pentru marfurile expediate, in conditiile prevazute de lege;
Asigurarea logisticii livrarii marfurilor catre clientii si furnizorii de servicii directe;
Supervizeaza pregatirea, ambalarea coletelor si a avizelor care trebuie livrate catre clienti;
Asigurarea mijloacelor logistice pentru efectuarea achizitiilor si livrarilor in conformitate cu conditiile comerciale agreate;
Transmiterea de reclamatii catre departamentul calitate privind expeditiile de marfa;
Identificarea solutiilor de imbunatatire in ceea ce priveste organizare magaziei si a spatiului de depozitare;
Coordonarea si supervizarea activitatii persoanelor din subordine;
Asigurarea functionarii tuturor resurselor tehnice si logistice din magazii;
Organizarea si participarea la inventarele de firma;
Responsabil de obiectele de inventar preluate pe fisa de inventar personal, de ordinea si curatenia de la locul de munca.
Beneficii:
Posibilitate de evolutie in cariera;
Transport decontat;
Training-uri oferite in functie de necesitate.
Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru, compania Damon Industrial Europe o marca de varf de talie globala, care produce elemente de rulaj, specializata in confectionarea rolelor pentru benzi transportoare.
Astept CV-ul tau la adresa de e-mail alina.babasan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.