Tipul job-ului: Full Time

Departament: Administrativ-Financiar

Sediul: Cluj Napoca

Rolul tau: consta in intocmirea si verificarea documentelor financiar contabile, gestionarea relatiei economice cu tertii, realizarea rapoartelor.

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii superioare finalizate in domeniul economic;

  • Cunostinte operare soft contabil;

  • Cunostinte de legislatie;

  • Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, Outlook);

  • Cunostinte de limba Engleza la nivel conversational.

Experienta ta de munca:

  • Experienta de minim 3 pe un post administrativ/economic;

  • Experienta in domeniul agrobusiness sau animal health (constituie avantaj).

Job-ul tau

 Principalele atributii includ, dar nu se limiteaza la:

  • Activitati financiare&controlling, raportare (introducere, emitere facturi; administrare numerar si registru de casa; intocmire cashflow; viramente bancare; inventariere; rapoarte financiare interne si de grup; implicare in realizare buget anual; activitati de controlling financiar).

  • Implicare in proiecte (introducere date in sistemul controlling; plata facturilor primite de la operatorii de teren/ call center; verificare decontari dupa inchiderea proiectelor; controlling proiecte).

  • Activitati privind administrarea personalului (pregatire si modificare contracte de munca; fise de post; pontaje).

  • Activitati comerciale (gestionarea si redactarea contractelor in relatia cu clientii si furnizorii; relatia cu autoritatile).

  • Activitati administrative (gestionarea necesarului administrativ si aprovizionarea firmei cu produse).

Beneficii:

  • Salariu fix (completat de tichete de masa, decontare transport);

  • Posibilitatea de a dezvolta o cariera in cadrul unei multinationale.

Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, compania Kleffmann Group, este liderul global in furnizarea de servicii de cercetare privind piata agricola.

Astept CV-ul tau la alina.babasan@integrahr.ro.  Daca indeplinesti criteriile pentru acest post, te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara privitoare la oportunitatea de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.