Departament: Administrativ

Tipul job-ului: Part Time/Remote

Locatie: Turda, Cluj

Rolul tau: 

Iti face placere sa transmiti informatii in timp util si sa pastrezi ordinea in documente? Esti pasionat de traduceri iar sedintele sunt pe placul tau? Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii superioare finalizate;

  • Cunostinte in domeniul administrativ;

  • Cunoasterea limbii maghiare la nivel avansat;

  • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;

  • Cunoasterea foarte buna a aplicatiilor Microsoft Office- Excel, Word, PowerPoint;

  • Excelente abilitati de comunicare;

  • Aptitudinea de a lucra cu documente.

 Experienta ta de munca:

  • Experienta de 10 ani  pe un post similar


Job-ul tau:

Principalele atributii includ, dar nu se limiteaza la:

  • Discutarea, oferirea de  sprijin si actualizarea agendei de lucru a Directorului General;

  • Asistarea la sedintele de lucru ale Directorului General si redactarea minutei sedintelor/intalnirilor;

  • Elаborarea si rеdаctarea corespondentei de business necesara activitatii zilnice;

  • Centralizarea, indosarierea si arhivarea documentelor;

  • Pastrarea legaturii in permanenta intre Managing Partner’s si Managerii de departamente/Divizii;

  • Realizearea traducerilor in/din limba engleza/maghiara a documentelor de prezentare a firmei sau a altor documente specifice managementului firmei;

  • Traducerea in/din limba engleza/maghiara a corespondentei Directorului General;

  • Centralizarea normelor interne, procedurilor firmei si altor documente de interes general;

  • Elaborarea si verificarea documentelor, prezentarilor si rapoartelor solicitate de conducere;

  • Asigurarea transmiterii informatiilor catre managementul firmei a actualizarilor operate/primite de la Manager catre persoanele vizate;

  • Asistarea Directorului General in implementarea si dezvoltarea de noi proiecte.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant;

  • Bonus anual de performanta;

  • Asigurare de sanatate privata;

  • Contributie la pilonul III de pensii private.


Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, EMS Group este lider de piata in Romania in domeniul pardoselilor din rasini sintetice. Compania EMS Group are activitati in domeniul hidroizolatiilor si slefuirii pardoselilor industriale.

Strategia de dezvoltare a EMS Group vizeaza, in primul rand, extinderea activitatilor la nivel european si implicita consolidare a echipei actuale de profesionisti. Pentru mai multe detalii vizitati pagina web: www.ems-floor.ro

Astept CV-ul tau la alina.babasan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima discutie si pentru a ne cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.