Departament: Vanzari / Back Office
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Cluj-Napoca
Despre tine:
Esti o persoana energica si pozitiva, iti place comunicarea deschisa, interactiunea cu colegii si clientii, ai o buna capacitate si o inclinatie naturala pentru colaborare si oferire sprijin. Ai initiativa, inveti cu usurinta si esti autodidacta. Reusesti sa iti organizezi activitatea proprie si sa fii eficienta, intelegi si asimilezi rapid lucruri noi si te concentrezi pe realizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor.
Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!
Cunostinte si calificari necesare:
Studii superioare tehnice (constituie avantaj);
Foarte bune abilitati de comunicare (limbaj profesional si elegant) si capacitate de relationare;
Punctualitate, seriozitate, dinamism, adaptabilitate, dorinta de invatare si de dezvoltare;
Cunostinte bune de operare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint; Internet);
Cunostinte de limba engleza (mediu-avansat);
Carnet de conducere categoria B (constituie avantaj).
Experienta ta de munca:
Experienta de munca pe un post similar (minim 1 an – constituie avantaj).
Job-ul tau:
Oferi sprijin echipei de vanzari, intocmesti documente specifice (comenzi, oferte, contacte, realizezi prezentari in PowerPoint, actualizezi informatii in baza de date s.a.);
Reprezinti compania in interactiune directa cu clientii la sediul companiei, la targuri de profil si prin corespondenta pe e-mail si/sau telefonica, la standarde profesioniste de comunicare si de relationare;
Comunici si colaborezi direct cu colegii filialelor Grupului Teximp din Romania si Europa.
Beneficii:
Contract de munca cu salariu fix, completat de alte beneficii salariale si de asigurare medicala;
Instrumente de lucru: telefon, laptop;
Stabilitate asigurata de o relatie de colaborare pe termen lung cu perspective de dezvoltare;
Valorificarea unui program de instruire interna in activitatea de vanzari back-office, in specificatii tehnice si in dezvoltarea parteneriatelor de vanzari;
Parte a unei echipe de profesionisti intr-o companie elvetiana de comert international.
Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru, TEXIMP SA Cluj-Napoca, este o companie elvetiana de comert international, cu experienta de peste 40 ani pe piata Europei. Teximp SA asigura vanzarea, distributia si service de CNC-uri (masini-unelte cu comanda numerica) si strunguri, pentru clienti din industrii precum automotive, fabricanti de matrite, de echipamente electrice, de constructii navale, de aviatie si /sau din industria feroviara.
Mai multe detalii gasiti pe pagina companiei: https://www.teximp.com/ro/Home
Astept CV-ul tau la nicolita.mosu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie, te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.
Prin trimiterea aplicatie tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin email, telefon, sau alt mijloc transmis, de catre unul dintre reprezentantii nostrii, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili o intalnire sau o discutie ulterioara relationata oportunitatii de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.