Departament: Resurse Umane

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Cluj-Napoca

Obiectivele postului:

  1. Administrarea dosarelor angajatilor si gestionarea activitatilor de personal;

  2. Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului;

  3. Mentinerea relatiei cu furnizorii de Medicina Munci si SSM.

Cunostinte si calificari necesare:

  • Operare PC – MS Office, Revisal;

  • Cunostinte privind legislatia muncii;

  • Curs de Inspector Resurse Umane;

  • Cursuri de specialitate in resurse umane.

Experienta ta de munca:

  • Minim 3 ani experienta pe un post similar;

Responsabilitati:

  • Solicita documentele necesare la angajare din partea viitorilor colegi;

  • Se asigura de intocmirea corecta a contractelor individuale de munca pentru noii angajati si de arhivarea acestora;

  • Se asigura ca dosarele de personal sunt complete si procesate, conform legislatiei in vigoare si a procedurilor interne;

  • Asigura inregistrarea corecta si la timp in Revisal a tuturor documentelor de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale);

  • Intocmeste documentele necesare incetarii activitatii angajatilor (decizie si nota de lichidare);

  • Actualizeaza in permanenta situatiile cu privire la datele personale ale salariatilor.

  • Calculeaza drepturile salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare;

  • Intocmeste si verifica declaratia bugetelor aferente salariilor si verifica conturile contabile aferente bugetelor si salariilor;

  • Genereaza si depune declaratia unica privind contributiile sociale;

  • Ofera informatii referitoare la situatia veniturilor incasate, la cererea salariatilor;

  • Tine evidenta concediilor de odihna, urmareste planificarea acestora, conform legislatiei in vigoare, si arhiveaza cererile;

  • Verifica pontajele cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii;

  • Elaboreaza documente precum acte aditionale, adeverinte de venit si de vechime, solicitate de catre salariatii companiei;

  • Elaboreaza si actualizeaza proceduri de lucru si le supune spre aprobare;

  • Colaboreaza cu furnizorul de servicii medicale pentru programarea controlului medical la angajare si periodic pentru fiecare salariat;

  • Primeste, verifica si arhiveaza certificatele medicale;

  • Colaboreaza cu reprezentantii serviciului extern de securitate si sanatate in munca din cadrul societatii in raport cu legislatia in vigoare;

  • Pune la dispozitia colaboratorului extern de SSM toate informatiile necesare, astfel incat acesta sa-si indeplineasca activitatile conform contractului (organigrama, masuri dispuse de ITM cu prilejul controalelor);

  • Raspunde de informarea conducerii societatii asupra masurilor necesare semnalate de catre reprezentantii serviciului extern de SSM;

  • Asigura asistenta si consiliere managementului in privinta relatiilor de munca in cadrul companiei.


Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru este o companie care activeaza in domeniul organizarii de evenimente, atat la nivel national, cat si international.

Astept CV-ul tau la andreea.muresan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.