Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Cluj-Napoca
Rolul tau: Cautam un coleg Inginer Ofertare Instalatii, pentru a se alatura unei companii ce ofera solutii globale de antreprenoriat in domeniul instalatiilor: proiectare, executie si consultanta in instalatii.
Apreciem sa cunoastem o persoana orientata spre rezultatele obtinute, spre productivitate, autonoma, care are cunostintele si deprinderile necesare postului, o persoana ce se adapteaza la cerintele profesionale si la complexitatea muncii, creativa, cu capacitate de analiza si sinteza a riscurilor, interesata de idei “noi”, cu spirit de initiativa, care isi asuma responsabilitatea, cu o capacitate foarte buna de relationare si de comunicare, de integrare in echipa, colaborare si cooperare in contexte de munca in echipa. Sunt apreciate, totodata etica, tactul, loialitatea. Daca te regasesti in rolul descris, atunci dorim sa te cunoastem!
Cunostinte si calificari necesare:
Studii superioare tehnice finalizate – Constructii, Instalatii, Inginerie economica
Cunoasterea unui soft de proiectare, preferabil AutoCAD (reprezinta un avantaj)
Cunoasterea unui program de devize, preferabil InterSoft (reprezinta un avantaj)
Cunostinte avansate MS Office
Foarte bune abilitati de comunicare si munca in echipa
Experienta in estimarea costurilor de executie si intocmire devize
Experienta de munca pe un post similar, min 3 -5 ani
Responsabilitati:
Analiza cererilor de oferta si a documentatiei (caietul de sarcini, planul de executie, liste de cantitati) in vederea realizarii propunerilor tehnice si financiare
Intocmirea ofertelor de pret, conform necesarelor de materiale primite de la proiectanti
Intocmirea documentelor de ofertare privind participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare
Solicitarea cererilor de oferta catre furnizori si analiza ofertele primite, in vederea obtinerii celor mai avantajoase preturi de servicii, materiale si echipamente
Estimarea cheltuielilor (total cost estimat) si prezentarea acestora catre DG in vederea aprobarii
Elaborarea documentelor necesare privind decontarea lucrarilor in desfasurare
Intocmirea situatiilor de lucrari ce au la baza rapoartele primite din santier
Urmarirea decontarii integrale a lucrarilor executate si raportate din santier
BENEFICII: tichete de masa, decontare transport, programe de training oferite (AutoCAD si InterSoft).
Integra HR - Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru, compania Das Engineering Grup a fost fondata in anul 2002 si ofera solutii globale de antreprenoriat in domeniul instalatiilor: proiectare, executie si consultanta in instalatii. Valorile companiei: echilibru, echitate, progres si dorinta de crestere.
Asteptam CV-ul tau la nicolita.mosu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru acest post, te vom contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara privitoare la oportunitatea de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.