Departament: Tehnic
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Bucuresti
Despre tine:
Esti o persoana motivata, orientata spre identificare de solutii, adaptabila, deschisa, onesta? Ai o buna capacitate de analiza si sinteza, iar focusul tau este oferirea celei mai bune solutii pentru client, tinand cont de nevoile sale tehnice specifice? Daca te regasesti in aceasta descriere, nu ezita sa aplici pentru aceasta oportunitate profesionala!
Competente:
- Orientare spre rezultate si spre client;
- Abilitati foarte bune de comunicare, relationare si negociere;
- Abilitati de planificare si organizare.
Cunostinte si calificari necesare:
- Studii superioare finalizate in domeniul instalatiilor;
- Cunostinte in domeniul instalatiilor de climatizare si ventilatie;
- Cunostinte in domeniul sistemelor de ventilatie si aer conditionat (proiectare, vanzare, ofertare, executie);
- Cunostinte de operare PC (Pachetul MS Office – Word, Excel; AutoCAD);
- Cunostinte de limba engleza de nivel avansat;
- Permis de conducere, categoria B.
Experienta ta de munca:
- Minimum 1–2 ani experienta in vanzarea si ofertarea de sisteme de ventilatie, de aer conditionat si/sau electrice.
Job-ul tau:
- Dezvoltarea business-ului in aria alocata, prin identificarea de noi oportunitati de vanzare sibdezvoltare a relatiilor cu clientii existenti;
- Asumarea rolului de specialist de produs pe domeniul de activitate;
- Prospectarea in mod permanent a pietei pentru identificarea si contactarea de noi clienti / proiecte;
- Realizarea vizitelor la clienti existenti si potentiali, in vederea crearii relatiilor si a dezvoltarii parteneriatelor;
- Identificarea nevoilor clientilor si oferirea solutiilor personalizate;
- Realizarea configurarii solutiilor tehnice pe marginea temelor de ofertare;
- Intocmirea ofertelor (tehnic si financiar) pe baza proiectelor sau a temelor de ofertare;
- Prezentarea ofertelor catre clientii companiei;
- Sustinerea si argumentarea solutiei tehnice in fata beneficiarilor;
- Monitorizarea si participarea la toate fazele proiectului si asigurarea asistentei tehnicei pe perioada executiei;
- Cunoasterea in amanunt a cataloagelor si programelor de selectie de echipamente;
- Realizarea si aplicarea planurilor de vanzari stabilite impreuna cu managementul general al companiei;
- Elaborarea propriilor strategii in vederea realizarii indicatorilor stabiliti;
- Intocmirea rapoartelor de activitate periodice privind situatia clientilor si a proiectelor in derulare.
Pentru indeplinirea cu succes a responsabilitatilor este nevoie de disponibilitate la deplasari frecvente in tara si la program prelungit.
Beneficii:
- Mediu de lucru in care exista posibilitate de invatare si dezvoltare;
- Bonusuri în functie de performante;
- Cazare + diurna in delegatii;
- Masina de serviciu.
Clientul nostru este specializat in comertul cu echipamente medicale si accesorii (consumabile /piese), precum si lucrari specializate pentru domeniul medical si nu numai.
Astept CV-ul tau la raluca.bordeianu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru acest post, te voi contacta pentru a stabili o prima discutie si pentru a te cunoaste.
Prin trimiterea aplicatie tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin email, telefon, sau alt mijloc transmis, de catre unul dintre reprezentantii nostrii, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili o intalnire sau o discutie ulterioara relationata oportunitatii de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.