Departament: Property Management
Tipul job-ului: Full Time
Sediul: Cluj-Napoca
Obiectivul general este acela de a administra din punct de vedere financiar proprietati imobiliare, cladiri de birouri si blocuri de locuinte. Pentru indeplinirea acestui obiectiv sunt avute in vedere in principal urmatoarele activitati:
Responsabilitati
Inregistrarea contractelor de inchiriere si al contractelor operationale care deservesc cladirile;
Monitorizarea obligatiilor si drepturilor de natura financiara care rezulta din aceste contracte;
Pregatirea rapoartelor de plata lunare, semestriale, a bugetelor venitului anual si a altor rapoarte;
Analiza de costuri si centralizarea costurilor in vederea refacturarii lor catre clienti;
Facturarea lunara a chiriilor, Service Charge-ului si utilitatilor aferente cladirilor de birouri si proiectelor rezidentiale;
Pregatirea bugetului anual aferent cheltuielilor operationale si cheltuileilor capitale impreuna cu echipa de Property Management;
Monitorizarea platilor si a incasarilor;
Urmarirea si actualizarea garantiilor.
Cerinte
Studii economice superioare
Experienta de lucru cu aplicatii specifice din domeniul real estate este un plus (dar nu obligatoriu)
Cunostinte avansate MS Office (Excel) si Internet Banking
2-3 ani experienta intr-o pozitia similara, in sfera adminsitrarilor de proprietati reprezinta un avanaj
Limba engleza nivel mediu spre avansat
Abilitati interpersonale si de comunicare excelente
Cautam o persoana organizata, fire analitica, cu orientare catre cifre si rezultate
Beneficii oferite
Mediu de lucru profesional la standarde europene in cadrul unei firme internationale reputate
Instruire profesionala pentru acumularea cunostintelor specifice si lucrul cu aplicatiile utilizate de companie
Pachet salarial competitiv, tichete de masa (40Lei/zi), abonament servicii medicale in reateaua Medicover, decontare cheltuieli transport, bonus de performanta.
Astept CV-ul tau la andreea.muresan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru acest post, te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.
Integra HR – Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru, compania internationala White Star Real Estate are o echipa de profesionisti care integreaza urmatoarele servicii, pentru a se potrivi nevoilor operationale / de management ale partenerilor de dezvoltare si ai proprietarilor terti. Managementul activelor, administrarea proprietatii, administrarea facilitatilor, servicii de coordonare a leasingului, servicii de contabilitate, constructii / gestionarea proiectelor, gestionarea energiei, consultanta. Pentru mai multe detalii http://www.whitestar-realestate.com/.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara privitoare la oportunitatea de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.