Departament: Financiar

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Cluj-Napoca

Despre tine:

Esti o persoana organizata, pozitiva, ai initiativa si inveti cu usurinta? Dai dovada de atentie la detalii in elaborarea, scrierea si verificarea datelor cu caracter financiar? Daca te regasesti in cele de mai sus, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii superioare finalizate preferabil in domeniul economic;

  • Cunostinte de contabilitate primara;

  • Cunostinte de limba engleza la nivel mediu;

  • Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;

  • Cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel – nivel mediu sau avansat).

Experienta ta de munca:

  • Experienta in contabilitate;

  • Cunostinte in contabilitate de gestiune in cadrul unei firme de productie constituie un avantaj;

  • Experienta de lucru in programul Saga/ Microsoft Dynamics NAV (Navision) constituie un avantaj.

Responsabilitati:

  • Procesarea documentelor financiar-contabile in programul de contabilitate;

  • Participarea la activitatile specifice inchiderilor de luna si la elaborarea de situatii si rapoarte pentru management;

  • Realizeaza activitati de contabilitate primara precum: inregistrarea extraselor bancare in Saga si Navison; inregistrarea deconturilor interne si externe; urmarirea facturilor scadente la plata si inaintarea spre aprobare a platilor;

  • Efectuarea platilor si mentinerea legaturii cu furnizorii;

  • Gestiunea stocurilor, a rulajelor in functie de proiect;

  • Verificarea registrului de casa, mijloace fixe, a deconturilor si a jurnalelor de cumparari si vanzari si a deductibilitatii TVA-ului;

  • Inregistrari in conturile 408, 423, 409 sau alte conturi in functie de caz;

  • Verificarea, organizarea si arhivarea documentelor de contabilitate;

  • Identificarea oportunitatilor de imbunatatire a proceselor.

Beneficii:

  • Pachet financiar motivant constituit din salariu fix si tichete de masa+ bonusuri ocazionale

  • Asigurare medicala, decontare transport

  • Activitati periodice realizate impreuna cu echipa

  • Mediu de lucru tanar si competitiv, atmosfera prietenoasa, intr-o companie dinamica

Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, compania Color Control Services este o companie cu capital olandez, cu experienta de peste 6 ani in fabricarea de constructii metalice si parti componente ale structurilor metalice, parte a unui grup dinamic de firme cu activitate in industria flexografica.

Astept CV-ul tau la alina.babasan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.