Departament: Informatica
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Cluj Napoca
Despre tine
Gandirea strategica, capacitatea de a intelege business, caracteristicile unui specialist in BD si abilitatea de a ramane parte a echipei in timp ce o coordonezi, te caracterizeaza? Organizarea si coordonarea departamentului IT intr-o companie multinationala este nivelul urmator al carierei tale?
Daca randurile de mai sus descriu competente pe care le detii si aspiratiile tale, provocarea de a raspunde unui post de management intr-o companie multinationala iti este adresata.
Cunostinte si calificari necesare
Studii superioare finalizate;
Cunostinte operare Microsoft SQL (administrare retele, servere si baze de date foarte mari);
Cunostinte PC (hardware & software), Server, MS Office ;
Cunostinte operare in sistemul ERP Microsoft Dynamics NAV | Navision 2009| 2016 (constituie avantaj);
Cunostinte de limba Engleza (avansat).
Experienta ta de munca
Experienta de lucru cu sistemele de gestiune a bazelor de date, creare, interogare, intretinere BD (minim 3 ani);
Experienta de lucru in Microsoft Dynamics NAV | Navision (constituie avantaj);
Experienta anterioara de minim 3 ani in coordonare echipe (constituie avantaj).
Responsabilitati
Elaboreaza strategii de dezvoltare, gestionare a sistemele informatice si procedurilor IT;
Organizeaza si coordoneaza departamentul IT (managementul proiectelor; pregatire si urmarire bugete, optimizarea fluxului de munca in departament etc.);
Acorda asistenta filialelor companiei, partenerilor de afaceri, in utilizarea MS Dynamics NAV si in intalarea noilor retele;
Administreaza functionalitati ale bazei de date gestionate de catre Dynamics NAV | Navision (operatii de introducere, stergere, actualizare si interogare a datelor; setari necesare operatiilor intra/ inter filiale, identificare erori, actualizare date stocate, testari etc.);
Planifica, organizeaza si implementeaza optimizari de solutii de soft utilizate la nivelul Grupului (propune dezvoltarea, modificarea softurilor utilizate; imbunatatiri, modificari de functionalitate pe baza discutiilor si feedback-ului primit de la utilizatori / manageri locali; coordoneaza si monitorizeaza implementarea si setarile aplicatiilor nou dezvoltate si introduse la nivel de grup);
Interogheaza SQL, utilizand MS Power Pivot pentru preluarea datelor relationale SQL Server;
Asigura mentenanta zilnica a serverelor, statiilor de lucru; optimizarea bazei de date a Grupului;
Organizeaza traininguri pentru o mai buna intelegere a solutiilor software de catre angajati si parteneri;
Participa la sedintele companiei (interne si la nivelul Grupului Inter Cars SA Polonia).
Beneficii
Pachet salarial competitiv (salariu fix, bonusuri trimestriale & anuale, asigurare de sanatate, pachet de relocare (daca este cazul);
Instrumente de munca: masina de serviciu, telefon, computer;
Programe de training;
Oportunitati de avansare la nivel de Grup.
Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru, Inter Cars Romania, parte a Inter Cars SA Polonia, este lider european in distributia de piese si accesorii pentru autoturisme, vehicule comerciale si echipamente service. Pentru mai multe detalii accesati: http://intercars.ro/.
Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie, te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare, iti exprimi acordul de a fi contactat prin email, telefon, sau alt mijloc, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili o intalnire sau o discutie ulterioara relationata oportunitatii de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.