Departament: Contabilitate
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Cluj-Napoca
Clientul nostru este o firma de productie, care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Este un domeniu de viitor, avem perspective de dezvoltare in afara tarii si ne recomanda clientii care sunt multumiti de produsele si serviciile pe care le oferim.
Dorim sa ni se alature o persoana cu experienta in contabilitate, care cauta o provocare noua, independenta, autonomie si care e dornica sa aiba un impact in dezvoltarea acestui business atat la nivel national cat si international.
Vei avea ocazia sa implementezi idei de organizare si eficientizare la nivelul departamentului de contabilitate si oportunitatea de a creste impreuna cu noi.
Cunostinte si calificari necesare:
Studii superioare finalizate in domeniul economic;
Cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil.
Experienta ta de munca:
Experienta de minim 5 ani in contabilitate;
Cunostinte in contabilitate de gestiune in cadrul unei firme de productie constituie un avantaj;
Experienta de lucru in programul Neomanager constituie un avantaj.
Responsabilitati:
Mentinerea relatiei cu bancile si trimiterea documentelor necesare (balanta, diverse situatii clienti/furnizori, contracte in curs, termene de finalizare);
Mentinerea relatiei cu institutiile statului si rezolvarea problemelor care apar;
Gestionarea contractelor de leasing si mentinerea relatiei cu furnizorii;
Realizarea si monitorizarea bugetului anual, cu previziuni de venituri/cheltuieli si sinteza pentru cash flow;
Mentirea relatiei cu clientii/furnizorii pentru clarificarea anumitor aspecte financiar-contabile;
Emiterea si inregistrarea facturilor catre clienti;
Evidenta si plata cheltuielilor lunare (furnizori, salarii, taxe, deconturi);
Intomirea si depunerea declaratiilor lunare;
HR admin: salarizare, revisal, eliberare adeverinte medic de familie;
Urmarirea intregului flux de documente (vanzare, achizitie, consumuri) si intelegerea proceselor si a procedurilor interne, modul in care functioneaza compania si sistemul informatic (Soft contabil Neomanager);
Gestiunea stocurilor, a rulajelor in functie de proiect;
Verificarea, organizarea si arhivarea documentelor de contabilitate;
Participarea la procesul de implementare a unui nou soft contabil;
Identificarea oportunitatilor de imbunatatire a proceselor.
Beneficii:
Decontare transport, asigurare medicala privata, prima de concediu, prima nastere copil, o zi de concediu se adauga cu fiecare an de vechime in companie;
Iesiri cu colegii in natura si organizarea de evenimente la sediul firmei;
Cursuri de dezvoltare a abilitatilor de comunicare si coaching individual;
Un mediu placut de lucru, o echipa dedicata si implicata.
Integra HR – Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Astept CV-ul tau la andreea.muresan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.