Departament: Customer care
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Bucuresti

Despre tine:

Iti doresti sa gasesti cele mai bune solutii pentru clientii tai si ai abilitatile necesare pentru a construi si mentine relatii satisfacatoare cu acestia. Ai initiativa si lucrezi intr-o maniera responsabila pentru a atinge rezultatele dorite. Totodata, detii excelente abilitati de planficare si organizare a propriei activitati.

Daca te-ai regasit in aceasta descriere, atunci dorim sa te cunoastem!

Cunostinte si calificari necesare:

  • Cunostinte cu privire la managementul clientilor si tehnici de vanzare;

  • Permis de conducere categoria B;

  • Cunostinte Microsoft Office (avansat);

  • Cunostinte de limba engleza de nivel mediu conversational (preferabil).

Experienta de munca:

  • Experienta de minim 1 - 2 ani pe un post similar.

Responsabilitati:

  • Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii din portofoliul companiei;

  • Oferirea de solutii la nevoile clientilor care sunt viabile si eficiente din punct de vedere economic;

  • Solicitarea de feedback din partea clientilor si asigurarea satisfactiei acestora conform cu cerintele antreprenoriale si organizatorice ale companiei;

  • Rezolvarea reclamatiilor rapid si competent, cat si prelucrarea cererilor de reziliere a contractelor;  

  • Realizarea inventarelor la clienti si raportarea situatiilor cu privire la acest aspect;

  • Instruirea si informarea clientilor cu privire la modalitatea de utilizare a produselor;

  • Participarea la expozitii si targuri.

Beneficii:

  • Pachet financiar constituit din salariu fix, completat de bonusuri din vanzari si tichete de masa;

  • Masina de serviciu;

  • Posibilitatea de dezvoltare profesionala alaturi de o echipa tanara, dinamica, ambitioasa

Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, companie multinationala, ofera o baza solida in solutii personalizate de inchiriere de articole textile. Competenta de baza o reprezinta serviciile complete de inchiriere a articolelor textile. La aceasta se adauga produse pentru igiena grupurilor sanitare si carpete lavabile.

Astept CV-ul tau la alexandra.pop@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.