Departament: Vanzari / Customer Support
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Cluj-Napoca
Despre tine:
Iti doresti sa gasesti cele mai bune solutii pentru clientii tai si ai abilitatile necesare pentru a construi si mentine relatii satisfacatoare cu acestia. Ai initiativa si lucrezi intr-o maniera responsabila pentru a atinge rezultatele dorite. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!
Cunostinte si calificari necesare:
Cunostinte cu privire la managementul clientilor si tehnici de vanzare;
Cunostinte de operare PC (nivel de baza);
Permis de conducere categoria B;
Cunostinte de limba engleza de nivel mediu conversational (preferabil).
Experienta ta de munca:
Experienta de minim 2 ani pe un post similar.
Job-ul tau:
Vanzari
Mentinerea relatiilor cu clientii prin vizite regulate conform analizei A, B, C si in functie de situatii aparute;
Oferirea de solutii la nevoile clientilor care sunt viabile si eficiente din punct de vedere economic;
Dezvoltarea relatiilor cu clientii (transformarea clientilor partiali in clienti permanenti);
Asigurarea satisfactiei clientului conform cu cerintele antreprenoriale si organizatorice ale companiei;
Rezolvarea reclamatiilor rapid si competent;
Prelucrarea rezilierilor;
Realizarea inventarelor la clienti;
Participarea la expozitii si targuri;
Planificarea traseului pentru intalniri;
Pregatirea si efectuarea de intalniri de afaceri;
Instruirea si informarea clientilor cu privire la modalitatea de utilizare a produselor;
Customer Care
Prin vizite regulate la clientii cu o cifra de afaceri > € 10.000;
Prin vizite la clienti, la cererea acestora;
Prin vizite la clienti, propuse de catre Directorului tehnic al fabricii;
Prin vizite la clienti, propuse de catre Administratie cu scopul rezolvarii diverselor probleme legate de facturare sau contabilitate;
Rezolvarea reclamatiilor si a cazurilor speciale.
Beneficii:
Salariu fix si comision din vanzari;
Bonusuri de performanta;
Masina de serviciu, telefon, laptop.
Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru, companie multinationala, ofera o baza solida in solutii personalizate de inchiriere de articole textile. Competenta de baza o reprezinta serviciile complete de inchiriere a articolelor textile. La aceasta se adauga produse pentru igiena grupurilor sanitare si carpete lavabile.
Astept CV-ul tau la raluca.bordeianu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.
Prin trimiterea aplicatie tale pentru acest anunt de angajare, iti exprimi acordul de a fi contactat prin email, telefon, sau alt mijloc, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili o intalnire sau o discutie ulterioara relationata oportunitatii de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.