Departament: Vanzari / Customer Support

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Cluj-Napoca

Despre tine: 

Iti doresti sa gasesti cele mai bune solutii pentru clientii tai si ai abilitatile necesare pentru a construi si mentine relatii satisfacatoare cu acestia. Ai initiativa si lucrezi intr-o maniera responsabila pentru a atinge rezultatele dorite. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!

Cunostinte si calificari necesare:

  • Cunostinte cu privire la managementul clientilor si tehnici de vanzare;

  • Cunostinte de operare PC (nivel de baza);

  • Permis de conducere categoria B;

  • Cunostinte de limba engleza de nivel mediu conversational (preferabil).

Experienta ta de munca:

  • Experienta de minim 2 ani pe un post similar.


Job-ul tau:

Vanzari

  • Mentinerea relatiilor cu clientii prin vizite regulate conform analizei A, B, C si in functie de situatii aparute;

  • Oferirea de solutii la nevoile clientilor care sunt viabile si eficiente din punct de vedere economic;

  • Dezvoltarea relatiilor cu clientii (transformarea clientilor partiali in clienti permanenti);

  • Asigurarea satisfactiei clientului conform cu cerintele antreprenoriale si organizatorice ale companiei;

  • Rezolvarea reclamatiilor rapid si competent;

  • Prelucrarea rezilierilor;

  • Realizarea inventarelor la clienti;

  • Participarea la expozitii si targuri;

  • Planificarea traseului pentru intalniri;

  • Pregatirea si efectuarea de intalniri de afaceri;

  • Instruirea si informarea clientilor cu privire la modalitatea de utilizare a produselor;

Customer Care

  • Prin vizite regulate la clientii cu o cifra de afaceri > € 10.000;

  • Prin vizite la clienti, la cererea acestora;

  • Prin vizite la clienti, propuse de catre Directorului tehnic al fabricii;

  • Prin vizite la clienti, propuse de catre Administratie cu scopul rezolvarii diverselor probleme legate de facturare sau contabilitate;

  • Rezolvarea reclamatiilor si a cazurilor speciale.

Beneficii:

  • Salariu fix si comision din vanzari;

  • Bonusuri de performanta;

  • Masina de serviciu, telefon, laptop.


Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, companie multinationala, ofera o baza solida in solutii personalizate de inchiriere de articole textile. Competenta de baza o reprezinta serviciile complete de inchiriere a articolelor textile. La aceasta se adauga produse pentru igiena grupurilor sanitare si carpete lavabile.

Astept CV-ul tau la raluca.bordeianu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.

Prin trimiterea aplicatie tale pentru acest anunt de angajare, iti exprimi acordul de a fi contactat prin email, telefon, sau alt mijloc, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili o intalnire sau o discutie ulterioara relationata oportunitatii de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.