Departament: Productie
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Cluj-Napoca
Rolul tau:
Cautam un Coordonator Productie pentru a se alatura echipei intr-o firma cu experienta de 9 ani in productia de printing digital (solutii complete) pentru clienti industriali.
Rolul tau este sa planifici, sa organizezi si sa verifici realizarea in termen, la un inalt nivel calitativ a comenzilor clientilor si sa asiguri realizarea obiectivelor privind executarea productiei de materiale destinate industriei de publicitate si altor industrii.
Ne dorim un coleg/a orientat spre rezultate si spre client, deschis spre cooperare si identificarea solutiilor in echipa, cu bune abilitati de comunicare si relationare, atitudine pozitiva, disponibilitatea de a impartasi cunostinte cu colegii.
Daca te regasesti in rolul descris mai sus, atunci asteptam sa te cunoastem!
Cunostinte si calificari necesare:
Studii superioare finalizate in domeniul tehnic;
Experienta in productie (minim 5 ani);
Cunostinte de MS Office, AdobePhotoshop, AdobeIllustrator, CorelDraw (constituie avantaj);
Cunostinte de limba engleza (constituie avantaj).
Experienta ta de munca:
Experienta pe un post similar (minim 3 ani);
Experienta in coordonare echipe.
Jobul tau:
Organizarea comenzilor si prioritizarea lor pe fluxul de productie;
Optimizarea si eficientizarea continua a proceselor de productie;
Verificarea calitatii produselor finite si asigurarea ca acestea corespund in totalitate specificatiilor comenzilor clientilor;
Coordonarea activitatii de livrare, conform ofertelor transmise clientilor;
Coordonarea activitatii de aprovizionare cu materiale necesare realizarii comenzilor;
Asigurarea depozitarii corespunzatoare a materialelor si a produselor finite in Atelierul de productie;
Urmarirea respectarii de catre personalul din subordine a tuturor procedurilor de lucru privind echipamentele din dotare, proceduri ISO, proceduri pentru protectia, securitatea, sanatatea muncii, proceduri privind paza si stingerea incendiilor s.a.
Coordonarea, gestionarea si motivarea angajatilor din echipa pentru a determina eficienta, satisfactia la locul de munca, pentru a forma o echipa unita si productiva, pentru a asigura retentia angajatilor, responsabilizarea, precum si dezvoltarea lor profesionala. Participarea la sesiunile de evaluare a angajatilor din subordine.
Beneficii:
Pachet financiar constituit din salariu fix, completat de tichete de masa;
Oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala (participare la cursuri/workshop-uri de specialitate s.a.).
Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Astept CV-ul tau pe adresa de email adriana.oniga@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie, te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.