Departament: Contabilitate

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Cluj-Napoca

Despre tine:

Cautam un Contabil Senior al carui obiectiv este gestionarea activitatii contabile (de la inregistrarea documentelor pana la inchiderile contabile, intocmire balanta, bilant, declaratii fiscale, situatii de raportare financiara, verificari de conturi) pentru clientii din portofoliu (companii cu capital romanesc si strain). Acest post are si responsabilitatea de a oferi asistenta clientilor privind aspecte economice si fiscale.

Asteptam sa ni se alature un coleg/a care sa fie orientat/a spre rezultate si spre client, sa urmareasca rezolvarea problemelor, sa fie deschis/a spre cooperare si ajutor interdepartamental, sa contribuie la identificarea solutiilor in echipa, sa aiba bune abilitati de comunicare si relationare, autonomie de lucru, responsabilitate in asumarea rolului, atitudine pozitiva, amabilitate, abilitatea de a se adapta la nou si schimbare, dezvoltare.
Daca te regasesti in rolul descris mai sus, atunci dorim sa te cunoastem!

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii superioare in domeniul economic;

  • Cunostinte excelente in realizarea integrala a evidentelor contabile;

  • Cunoastinte de legislatie financiar-contabila;

  • Cunostinte operare soft contabil (Ciel V7, Oracle, SAP, Navision, Soft1, Saga - constituie avantaj);

  • MS Office, Office 365 (avansat);

  • Cunostinte de limba engleza (avansat);

  • Membru CECCAR sau alte calificari profesionale (constituie avantaj);

Experienta ta de munca:

  • Minim 3-5 ani pe un post similar in realizarea evidentelor contabile;

Job-ul tau:

  • Operarea, prelucrarea, verificarea datelor si inchiderea conturilor in aplicatii economice informatice precum: Ciel, Navision, WinMentor (si altele, cand va fi cazul) pentru portofoliul de companii alocat;

  • Gestionarea activitatii de contabilitate a clientilor [inchidere contabila (balanta, bilant), intocmire si inregistrare declaratii fiscale; intocmire situatii financiare; verificari conturi];

  • Pregatire Pachet de Raportare financiara si alte situatii la cererea clientilor; 

  • Asistenta / consultanta oferita clientilor (atat in limba romana cat si in limba engleza) cu privire la aspectele economice si fiscale;

  • Asistenta clientilor la inspectia fiscala.

Beneficii:

  • Pachet financiar constituit din salariu fix si tichete de masa, bonusuri de performanta / proiecte;

  • Decontare transport;

  • Acces in timp util la informatii privind noutatile legislative;

  • Oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala (participare la workshop-uri de specialitate s.a.);

  • Alte beneficii in functie de experienta in companie;


Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru nostru ofera servicii de consultanta, contabilitate, raportare, taxe, salarizare, administrare personal intr-o maniera dedicata, responsabila si profesionala.

Astept CV-ul tau la nicolita.mosu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie, te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.