Departament: Contabilitate
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Bucuresti
Rolul tau:
Post in contabilitate primara intr-o Societate Civila de Avocatura.
Apreciem sa ni se alature un/o coleg/a cu o buna competenta profesionala, bune cunostinte de contabilitate, autonom in indeplinirea sarcinilor, cu profesionalism, seriozitate, suportivitate, capacitate de scriere cu acuratete, rezolvarea problemelor, excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare, atentie sporita la detalii, capacitate de analiza, sinteza, deschidere spre dezvoltare profesionala, invatare, inovatie, eficienta, creativitate. Totodata, sunt apreciate capacitatea de a asigura confidentialitatea tuturor datelor, informatiilor, documentelor; integritatea, etica profesionala, atitudinea pozitiva, sociabilitatea, amabilitatea, flexibilitatea si deschiderea la schimbare, adaptabilitatea la situatii noi, la evolutie; orientarea spre clienti si nevoile acestora; capacitatea de a-si exercita rolul activ, de a realiza sarcinile in termenele solicitate si de prioritizare in functie de context.
Daca te regasesti in rolul descris mai sus, atunci dorim sa te cunoastem!
Cunostinte si calificari necesare:
Studii medii/superioare finalizate (preferabil, in domeniul economic);
Cunostinte de operare in soft-uri (Saga, Jurnal Gold - apreciat), MS Office, Excel (avansat);
Cunostinte de legislatie financiar-contabila;
Cunostinte de limba engleza (nivel mediu; este apreciat nivelul avansat);
Experienta ta de munca:
Experienta de munca - minim 1 an;
Apreciem experienta similara pe un post; totodata, apreciem experinta unui senior pentru reconfigurarea sarcinilor;
Job-ul tau:
Activitati de organizare si tinerea contabilitatii primare a societatii de avocatura: inregistrari documente fiscale in softul contabil; verificari / emitere facturi; gestionare conturi bancare; plati/incasari; extrase de cont; drept de semnatura electronica; gestionare activitati de casierie, plati/incasari, deconturi de cheltuieli);
Inregistrari date contabile, operationale, clienti in Jurnal Gold;
Elaborare rapoarte, situatii, analize specifice (BVC, cash-flow, PL, eficiente);
Gestionare relatiilor cu partenerii; clientii; furnizorii de servicii; institutiile bancare; colaborare activa, eficienta cu echipele interne, cu departamente externalizate (servicii contabile; furnizori servicii);
Gestionare acurata a documentelor interne (registre, contracte; arhivare
Beneficii:
Salariu fix, completat de bonusuri anuale raportate la performanta, evaluari periodice si feedback;
Oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala; programe de training, coaching;
Resursele necesare indeplinirii obiectivelor, telefon mobil;
Posibilitatea de dezvoltare profesionala alaturi de o echipa tanara, suportiva si deschisa; mediu de lucru placut.
Integra HR – Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Astept CV-ul tau la nicolita.mosu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie, te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.
Clientul nostru este o Societate Civila de Avocatura cu sediul in Bucuresti.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.