Departament: Contabilitate
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Bucuresti
Rolul tau:
Cautam un Contabil, care sa se alature unei echipe in organizarea si gestionarea contabilitatii unei Societati Civile de Avocati.
Apreciem sa ni se alature un/o coleg/a cu o buna competenta profesionala, bune cunostinte de contabilitate, cu un grad ridicat de autonomie in indeplinirea sarcinilor, profesionalism, seriozitate, suportivitate, capacitate de scriere cu acuratete, rezolvarea problemelor, excelente abilitati de comunicare, relationare, organizare, atentie sporita la detalii, capacitate de analiza, sinteza, deschidere spre dezvoltare profesionala, invatare, inovatie, eficienta, creativitate. Totodata, sunt apreciate capacitatea de asigura confidentialitatea tuturor datelor, informatiilor, documentelor; integritatea, etica profesionala, atitudinea pozitiva, sociabilitatea, amabilitatea, flexibilitatea si deschiderea la schimbare, adaptabilitatea la situatii noi, la evolutie,; orientarea spre clienti si nevoile acestora; capacitatea de a realiza sarcinile in termenele solicitate side prioritizare a acestorain functie de context side a-si exercita rolul activ.
Daca te regasesti in rolul descris mai sus, atunci dorim sa te cunoastem!
Cunostinte si calificari necesare:
Studii medii/superioare finalizate (preferabil, in domeniul economic);
Cunostinte de operare in soft-uri (Saga, Jurnal Gold), MS Office, Excel (avansat);
Cunostinte de legislatie financiar-contabila;
Cunostinte de limba engleza (nivel avansat);
Experienta ta de munca:
Experienta pe un post simular este apreciata;
Constituie un avantaj experienta la nivel de senior, pe un post similar, insa nu excludem persoane cu experienta la nivel middle sau entry/ 1-2 ani, dar care doresc sa se dezvolte in plan profesional.
Job-ul tau:
Principalele atributii includ, dar nu se limiteaza la:
Activitati de organizare si tinerea contabilitatii societatii, precum: inregistrari documente fiscale in softul contabil; verificari facturi; emitere facturi; gestionare conturi bancare; plati/incasari; extrase de cont; drept de semnatura electronica; gestionare activitati de casierie, plati/incasari, deconturi de cheltuieli);
Operare in softul JG (introducere date contabile, operationale; inregistrari clienti); actualizari date soft;
Elaborare rapoarte, situatii, analize specifice (BVC, cash-flow, PL), eficiente;
Gestionare eficienta a relatiilor cu partenerii; clientii; furnizorii de servicii; institutiile bancare;
Gestionare eficienta si acurata a tuturor documentelor interne (gestionare registre, contracte; documente originale; redactare si depunere documente fizic/electronic; arhivare);
Colaborare activa, eficienta cu echipele interne, cu departamente externalizate (servicii contabile; furnizori servicii);
Activitati administrative (propuneri de aprovizionare; intampinare oaspeti);
Beneficii:
Salariu fix, completat de bonusuri anuale raportate la performanta, evaluari periodice si feedback;
Oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala; programe de training, coaching;
Resursele necesare indeplinirii obiectivelor, telefon mobil;
Posibilitatea de dezvoltare profesionala alaturi de o echipa tanara, suportiva si deschisa, mediu de lucru placut.
Integra HR – Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Astept CV-ul tau la nicolita.mosu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie, te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.
Clientul nostru este o Societate Civila de Avocati, cu sediul in Bucuresti.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.