Departament: Comercial / Vanzari

Job: Full-Time

Localitate: Cluj-Napoca

Rolul tau: 

Cautam un Business Development Manager pentru a se alatura echipei pentru linia comerciala a unei companii producatoare de mobila tapitata, accesorii si saltele. Rolul tau este sa planifici, sa organizezi si sa realizezi strategia de dezvoltare a afacerii. Obiectivele sunt identificarea oportunitatilor noi de afaceri (piete noi, Romania & Europa), zone de crestere, tendinte, clienti, produse, servicii; identificare noi parteneri de afaceri, construirea relatiilor pe termen lung cu clientii, planificare strategica atenta, pozitionarea companiei pe pietele corespunzatoare prin vanzarea produselor companiei. Acest post are responsabilitatea pentru toate aspectele relatiilor cu clientii si ale managementul vanzarii (intelegerea si satisfacerea nevoilor clientilor, gandire si actiune strategica – stabilire obiective pentru a dezvolta si a imbunatati afacerea, planificarea implementarii strategiei, management de proiecte, negociere preturi, gestionare contracte).

 Asteptam sa ni se alature un coleg orientat spre rezultate si spre clienti, sa aiba forta si determinarea de a reusi, o foarte buna capacitate de planificare si organizare a timpului de lucru propriu si al echipei, de implementare a strategiei, de gestionare eficienta a proiectelor si resurselor alocate. Profilul colegului este conturat de excelente abilitati de construire si mentinere a relatiilor parteneriale, abilitati de comunicare, de formare si coordonare a unei echipe, de negociere, de persuasiune, de rezolvare eficienta a problemelor, de analiza a impactului deciziilor. Totodata, sunt apreciate atitudinea pozitiva, amabilitatea, disponibilitatea de invatare si de dezvoltare. 

Daca te regasesti in rolul descris mai sus, atunci dorim sa te cunoastem!

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii superioare finalizate

  • Cunostinte in managementul vanzarilor, in marketing, in managementul strategic si in planificarea afacerilor

  • Aptitudini de management de proiect (capacitate de a stabili obiective, de planificare, de gestionare proiecte, riscuri, calculare bugete, costuri, analize de timp si resurse implicate in proiectele in derulare)

  • Bune abilitati de cercetare, de analiza strategica pentru a evalua competitia, a efectua analize de piata si a analiza avantajul competitiv al companiei fata de afacerile similare din sector

  • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (cunoasterea unei a doua limbi straine constituie avantaj)

  • Cunostinte foarte bune de operare PC

  • Permis de conducere (categoria B)

Experienta ta de munca:

  • Experienta de vanzari B2B (minim 3 ani)

  • Experienta in formare si coordonare echipe

  • Experienta in project management de amenajari birouri si hoteluri

  • Experienta in domeniul achizitiilor

Job-ul tau:

Principalele domenii de responsabilitate includ, dar nu se limiteaza la:

  • Gestionarea clientilor existenti in segmentul B2B (amenajari hoteliere, de birouri, in zona rezidentiala)

  • Implementarea strategiei de atragere a noilor clienti, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti (B2B)

  • Management de proiect in parteneriatele cu furnizorii si toate partile implicate in proiectele existente si cele noi

  • Crearea structurii, formarea si coordonarea echipei de vanzari Project based

  • Indeplinirea obiectivelor de vanzari

  • Analiza potentialului pietei, urmarirea stadiului vanzarilor, a etapelor in derulare pe proiecte

  • Gestionarea nevoilor clientilor, a intereselor, a activitatii competitive si a potentialului pentru produse si servicii noi

  • Participarea la evenimente, intalniri de afaceri, vizite la clienti (Romania & Europa), vizite la unitatea de productie

Beneficii

  • Pachet financiar constituit din salariu fix si bonusuri din vanzari si din realizarea proiectelor

  • Parte a unei echipe tinere, dinamice, ambitioase


Astept CV-ul tau ca aplicatie la acest anunt si/sau la nicolita.mosu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.


Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

 Clientul nostru reprezinta linia comerciala a unei companii producatoare a unei game largi de mobilier tapitat, canapele si saltele, cu livrari pe plan mondial.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.