Departament: Vanzari

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Cluj-Napoca

Despre tine: 

Esti orientat spre solutii, rezultate si spre dezvoltarea relatiilor interumane prin spririt de echipa, comunicare deschisa, rapiditate in identificare solutii si raspunsuri la solicitari. Te caracterizeaza atitudinea pozitiva, orientarea spre nevoile clientilor, perseverenta si organizarea.

Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii superioare (preferabil in domeniul economic)

  • Cunostinte de limba engleza, nivel mediu

  • Competente digitale: usurinta in operarea computerului, in utilizarea Internetului si a pachetului Microsoft Office (nivel avansat, in special Excel), WinMentor (constituie avantaj)

Experienta ta de munca:

  • Minim 4 ani experienta pe o pozitie de vanzari/customer care.

Responsabilitati:

  • Documentarea cu privire la produsele comercializate de companie pentru a putea oferi clientilor informatii complete si actualizate

  • Atragerea de clienti noi

  • Identificarea nevoilor si promovarea produselor companiei catre clienti potentiali si existenti

  • Gestionarea portofoliului de clienti ai companiei si dezvoltarea relatiilor comerciale

  • Administrarea documentelor corespunzatoare procesului de vanzare (contracte, facturi, documente de livrare)

  • Mentinerea si dezvoltarea legaturilor cu clientii potentiali si existenti, prin actiuni de upselling si cross-selling

  • Gestionarea comenzilor clientilor si facturarea produselor achizitionate

  • Corespondenta cu clientii companiei si oferirea de solutii la solicitarile acestora

  • Realizarea de actiuni post-vanzare si follow-up, solutionarea reclamatiilor

  • Redactarea de rapoarte de vanzari/ activitate si transmiterea acestora catre managementul companiei.

Beneficii:

  • Salariu fix

  • Bonusuri in functie de vanzari

  • Tichete de masa

  • Masa asigurata de companie

  • Oportunitati de dezvoltare

Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, compania Ferma cu Omenie, are o experienta de 22 ani pe piata din Romania si Europa, in domeniul prelucrarii laptelui si productia de branzeturi. https://delaferma.com/

Astept CV-ul tau la adriana.oniga@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.