Tipul job-ului: Full Time
Departament: Audit
Sediul: Bucuresti
Rolul tau:
Cautam un Auditor Financiar pentru a se alatura echipei de Audit intr-o firma care acopera intreaga gama de servicii de audit, contabilitate, consultanta, servicii conexe, salarizare.
Asteptam sa ni se alature un/o coleg/a cu bune cunostinte de audit, cu abilitati analitice si de a realiza o munca de calitate intr-un mediu de lucru dinamic, persoana motivata, dornica sa dobandeasca experienta si sa-si construiasca o cariera intr-un mediu profesional, orientat/a spre rezultate, spre atingerea obiectivelor, cu deschidere spre cooperare si ajutor interdepartamental.
Cunostinte si calificari necesare:
Licenta si/sau master in stiinte economice – student ACCA partial sau finalizat este un plus;
Cunostinte PC: MS Office (operare Excel nivel avansat);
Limbi straine: limba engleza (nivel conversational si scris minim nivel mediu - avantaj).
Experienta ta de munca: in domeniul auditului financiar - min. 2 ani (experienta bogata, min 3-4 ani avantaj);
Responsabilitati:
1. Realizeaza misiunile de audit, impreuna cu echipa, sens in care, contribuie la:
identificare si evaluare factori ce pot genera riscuri, corespondentele contabile, eficacitatea operatiunilor;
participarea impreuna cu managerul la planificarea eficienta a misiunilor de audit;
efectuarea procedurilor de audit, obtinerea si prelucrarea informatiilor necesare probelor de audit;
efectuarea testelor de audit aferente sectiunilor alocate si documentarea testelor in programul de audit;
centralizarea aspectelor identificate, prezentarea rezultatelor prin concluzii clare, cuprinzatoare, obiective si corect formulate, formularea recomandarilor / ajustarilor necesare si comunicarea rezultatelor catre superiori;
participarea la redactarea raportului de audit si a scrisorii catre management;
documentarea misiunilor de audit in programul Caseware;
2. Dezvolta si mentine relatii profesionale cu reprezentantii clientilor; in contextul general de a intelege diferitele afaceri ale clientilor, cerintele contabile si de reglementare specifice acestora;
3. Ofera sprijin si coordonare auditorului junior, printr-o abordare de feedback constructiv privind performanta;
Beneficii:
Salariu la nivel competitiv, adecvat experientei si cunoasterii, completat de bonusuri de performanta, tichete de masa, abonament medical individual Sanador, tichete cadou pentru sarbatori;
SMART WORK - Program de lucru flexibil si posibilitatea de a lucra remote. Punem accent pe echilibrul dintre viata personala si cea profesionala;
Cursuri de pregatire profesionala continua, sustinute de CAFR, CCF; acces nelimitat la surse de informare din domeniu;
Instrumente de lucru moderne; Resursele necesare;
Diversitate si arie mare de activitati;
Oportunitatea de a dezvolta continuu abilitati de gandire analitica, de detectare, recunoastere riscuri, de a deveni coechipier proactiv, precum si oportunitatea de promovare in rol de Team Leader;
Sprijinul echipei de profesionisti, colegi tineri, prietenosi, cu experienta vasta, membri CECCAR, CCF, CAFR, UNPIR.
Astept CV-ul tau la nicolita.mosu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru acest post, te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a te cunoaste.
Integra HR – Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru, compania Especial Audit, este o companie cu experiehta de peste 20 ani in domeniu, membru al principalelor organisme de supraveghere si reglementare profesionala din Romania: CECCAR, CAFR, CCF, UNPIR. Mai multe detalii: www.esaudit.ro.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara privitoare la oportunitatea de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.