Departament: Vanzari / Customer Support
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Cluj-Napoca
Despre tine:
Esti o persoana orientata spre interactiune, careia ii place sa comunice cu clientii si nu intampina dificultati in a se exprima si a intelege limba croata. Simti ca punctualitatea si organizarea sunt calitati personale, precum si perseverenta, rabdarea si stabilitatea. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!
Cunostinte si calificari necesare:
- Cunostinte avansate de limba croata (scris, vorbit, citit);
- Usurinta in operarea computerului, in utilizarea Internetului si a pachetului Microsoft Office.
Experienta ta de munca:
- Experienta in interactiunea cu clientii.
Job-ul tau:
- Realizarea de analize privind concurenta si informarea permanenta cu privire la noutatile din domeniu;
- Contactarea telefonica a persoanelor interesate de produsele companiei si identificarea nevoilor acestora;
- Oferirea de informatii cu privire la specificatiile produselor, cat si modul de functionare;
- Vanzarea prin telefon a produselor companiei;
- Realizarea de actiuni post-vanzare precum asigurarea ca produsul a fost livrat si clientul este multumit;
- Redactarea de rapoarte de activitate si transmiterea acestora catre managementul companiei;
- Realizarea de activitati de marketing precum scrierea si postarea de articole pe blog, traducerea de continut.
Beneficii:
- Salariu fix;
- Bonusuri in functie de vanzari;
- Oportunitati de dezvoltare prin participarea la traininguri.
Clientul nostru este lider pe piata din Romania in industria de fotolii si scaune de masaj, avand sedii in Cluj-Napoca, Bucuresti, Timisoara, precum si in strainatate.
Astept CV-ul tau la alexandra.sendruc@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.