Departament: Secretariat / Office Management
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Cluj-Napoca
Despre tine:
Ai simtul umorului, esti o persoana vesela, onesta si proactiva? Mai credem ca initiativa, flexibilitatea, atentia la detalii si o foarte buna organizare te-ar ajuta sa obtii cele mai bune rezultate in munca pe care o vei derula alaturi de noi.
Iar daca iti plac copiii si te consideri o persoana calda si calma cu siguranta esti ceea ce cautam.
Cunostinte si calificari necesare:
- Cunostinte foarte bune de operare PC (in special Word, Excel, Outlook, Powerpoint);
- Cunostinte foarte bune de limba engleza (scris, vorbit).
Experienta ta de munca:
- Experienta de munca de minim 1 an, de preferat intr-un post similar.
Principalele Responsabilitati:
- Asigura secretariatul general al companiei si o buna comunicare cu managementul, colegii si furnizorii;
- Ofera suport Directorului General in realizarea de documente, prezentari, analize, etc;
- Sprijina managerii de departamente in toate aspectele solicitate, anticipeaza nevoi, abordeaza creativ rezolvarea situatiilor si manifesta initiativa;
- Gestioneaza apelurile telefonice si e-mail-urile cu seriozitate si promptitudine, preia si transmite corect mesajele catre persoanele vizate;
- Primeste vizitatorii, le ofera informatii si anunta persoanele de contact;
- Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele;
- Asigura suportul necesar pentru organizarea de evenimente;
- Tine minuta intalnirilor, face follow-up intr-un timp eficient, asigurandu-se ca termenele limita stabilite in cadrul intalnirlor sunt respectate;
- Redacteaza texte in engleza si romana si le posteaza pe site sau retelele de socializare;
- Asigura preluarea si transportul invitatilor ori de cate ori este nevoie si se ocupa de cazarea acestora;
- Efectueza, daca este cazul, deplasari in interes de serviciu;
- Faciliteaza comunicarea pentru mentinerea si dezvoltarea unui climat pozitiv al relatiilor dintre angajati;
- Realizeaza rapoarte de activitate si le transmite catre management si mentine la zi baza de date interna;
- Solutioneaza prompt si eficient orice problema legata de activitatea curenta.
Beneficii:
- Posibilitatea de a lucra intr-un mediu international, alaturi de o echipa preocupata de propria dezvoltare si de posibilitatea de a aduce valoare in cadrul comunitatii;
- Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala prin participarea la seminarii, cursuri, programe de formare pe diverse teme;
- Posibilitatea de a servi masa la cantina scolii si de a manca sanatos si echilibrat;
- Salariu fix motivant.
Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru, Transylvania College | The Cambridge International School of Cluj, este o scoala privata cu traditie in Cluj Napoca.
Pentru mai multe informatii, intra pe website-ul scolii: www.transylvania-college.ro.
Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.
Prin trimiterea aplicatie tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin email, telefon, sau alt mijloc transmis, de catre unul dintre reprezentantii nostrii, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili o intalnire sau o discutie ulterioara relationata oportunitatii de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.