Departament: Vanzari

Tipul job-ului: Full Time

Zona de activitate: Arad, Timis, Hunedoara, Caras Severin, Gorj, Dolj, Mehedinti

Despre tine: 

Esti o persoana cu initiativa, independenta, perseverenta si tratezi cu responsabilitate munca. Esti omul de vanzari care se concentreaza asupra scopului, tinta ta este clientul si pentru toate astea te organizezi si iti prioritizezi activitatile. Esti orientat spre dezvoltarea afacerii tinand seama de oportunitatile pietei, de nevoile clientilor si dezvoltarea unor parteneriate excelente cu clienti noi, vechi, potentiali.
Daca te regasesti in descrierea anterioara, nu ezita sa aplici pentru aceasta oportunitate profesionala!

Competente:

  • Orientare spre rezultate si spre client;
  • Abilitati foarte bune de comunicare, negociere, persuasiune;
  • Abilitati de planificare si organizare.

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii medii absolvite;
  • Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel);
  • Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);
  • Permis de conducere (categ. B).

Experienta ta de munca:

  • Experienta de minim 3 ani in vanzari pe o pozitie de reprezentant de vanzari;
  • Experienta in vanzari intr-un domeniu similar de activitate (constituie avantaj).

Job-ul tau:

  • Urmaresti realizarea planului de vanzari fata de targetele stabilite;
  • Dezvolti afacerea prin identificarea nevoilor si oportunitatilor specifice pietei;
  • Gestionezi aria geografica pe care o ai in responsabilitate ca pe un centru de profit;
  • Propui planuri de actiune in vederea cresterii vanzarilor si a obtinerii profitului in zona;
  • Asiguri existenta si securitatea stocului de marfuri la nivelul distribuitorilor;
  • Urmaresti permanent activitatea concurentei in zona acoperita;
  • Oferi suport in ceea ce priveste comenzile si platile ulterioare ale clientilor;
  • Urmaresti incasarea contravalorii facturilor emise;
  • Optimizezi rezultatele obtinute, cu scopul de a crea loialitate fata de client si de a garanta vanzari viitoare.

Beneficii:

  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Bonsuri de vanzari acordate conform atingerii targetelor;
  • Tichete de masa care completeaza salariul fix;
  • Masina, telefon, laptop de serviciu.

Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, compania Thermopan, este producator si importator traditional de materiale de constructii în Romania, cu experienta de peste 20 ani in domeniu. Compania ofera solutii complete de materiale si accesorii pentru operatiunile de finisare a peretilor, a pardoselilor, a finisajelor cu placi ceramice, precum si solutii pentru acoperis din poliester ondulat.Catalog de produse: http://www.thermopan.ro/pdf/catalog-produse-profeel-by-thermopan-2012.pdf

Astept CV-ul tau la adriana.oniga@integrahr.ro.  Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.