Departament: Vanzari

Tipul job-ului: Full Time

Zona de activitate: Alba, Mures, Sibiu, Brasov, Covasna, Harghita

Despre tine: 

Esti o persoana cu initiativa, independenta, perseverenta si tratezi cu responsabilitate munca. Esti omul de vanzari care se concentreaza asupra scopului, tinta ta este clientul si pentru toate acestea te organizezi si iti prioritizezi activitatile. Esti orientat spre dezvoltarea afacerii tinand seama de oportunitatile pietei, de nevoile clientilor si dezvoltarea unor parteneriate excelente cu  clienti noi, vechi, potentiali. Daca te regasesti in descrierea anterioara, nu ezita sa aplici pentru aceasta oportunitate profesionala!

 Competente:

  • Orientare spre rezultate si spre client;
  • Abilitati foarte bune de comunicare, negociere, persuasiune;
  • Abilitati de planificare si organizare.

 Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii medii absolvite;
  • Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel);
  • Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);
  • Permis de conducere (categ. B).

 Experienta ta de munca:

  • Experienta de minim 3 ani in vanzari pe o pozitie de reprezentant de vanzari;
  • Experienta in vanzari intr-un domeniu similar de activitate (constituie avantaj).

Job-ul tau:

  • Urmaresti realizarea planului de vanzari fata de targetele stabilite;
  • Dezvolti afacerea prin identificarea nevoilor si oportunitatilor specifice pietei;
  • Gestionezi zona pe care o ai in subordine ca pe un centru de profit;
  • Asiguri existenta si securitatea stocului de marfuri in magazinele din zona si la nivelul distribuitorilor;
  • Stabilesti strategii specifice fiecarui magazin pentru implementarea procedurilor de la sediul central;
  • Efectuezi periodic vizite in magazine si la distribuitori in vederea obtinerii feedback-ului;
  • Stabilesti relatii de dezvoltare cu noi parteneri, clienti etc.;
  • Urmaresti permanent activitatea concurentei in zona acoperita;
  • Transmiti periodic raportari privind activitatea si concurenta din zona de acoperire catre SM;
  • Propui planuri de actiune in vederea cresterii vanzarilor si a obtinerii profitului in zona;
  • Oferi suport in ceea ce priveste comenzile si platile ulterioare ale clientilor;
  • Urmaresti incasarea contravalorii facturilor emise, conform termenelor stabilite in contract;
  • Optimizezi rezultatele obtinute, cu scopul de a crea loialitate fata de client si de a garanta vanzari viitoare;
  • Urmaresti cresterea cotei de piata, a volumului de vanzari si a cunoasterii in mod si timp real a pietei produselor din portofoliu din zona de care raspunzi;
  • Formezi si reactualizezi permanent baza de date.

Beneficii:

  • Salariu fix si bonsuri de vanzari acordate conform atingerii targetelor;
  • Tichete de masa care completeaza venitul lunar;
  • Masina, telefon, laptop de serviciu.

Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, compania Thermopan, este producator si importator traditional de materiale de constructii în Romania, cu experienta de peste 20 ani in domeniu. Compania ofera solutii complete de materiale si accesorii pentru operatiunile de finisare a peretilor, a pardoselilor, a finisajelor cu placi ceramice, precum si solutii pentru acoperis din poliester ondulat. Pentru mai multe informatii, intra pe website-ul companiei.

Astept CV-ul tau la nicolita.mosu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.