Departament: Resurse Umane & Contabilitate   

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Brasov, Prejmer

Despre tine: 

Daca ai experienta in activitati de administrare de personal, te consideri o persoana organizata, proactiva si iti face placere sa oferi suport colegilor te asteptam in echipa noastra.

Iti promitem sa iti oferim un  mediu de lucru profesionist si sustinere in dezvoltarea ta profesionala.

Cunostinte si calificari necesare:

  • Cunostinte de administrare a dosarelor de personal;

  • Cunostinte de contabilitate primara;

  • Cunostinte bune de operare PC.

Experienta ta de munca:

  • Experienta de munca de minimum 1 – 2 ani in administrare de personal si contabilitate primara.


Job-ul tau:

Resurse Umane:

  • Asigura intocmirea si gestionarea corecta si la timp a tuturor documentelor din dosarul de personal (contract individual de munca, acte aditionale, decizii de incetare, formulare, etc);

  • Transmite documentatia catre partenerul extern care proceseaza introducerea contractelor de munca in REVISAL la angajare sau in momentul in care apar schimbari de orice natura;

  • Administreaza baza de date cu angajatii companiei si arhiveaza toate documentele atat in format fizic, cat si electronic;

  • Mentine la zi situatia orelor lucrate pentru fiecare coleg, concediilor si invoirilor, iar in baza acestor informatii realizeaza pontajul lunar;

  • Planifica situatia concediilor si tine evidenta cererilor de concediu pentru intreaga echipa;

  • Intocmeste si elibereaza adeverinte, procese verbale sau orice alte documente la solicitarea colegilor si a managementului;

  • Intocmeste si actualizeaza fisele de post pentru toate rolurile existente in companie;

  • Realizeaza rapoarte si evidente periodice privind situatia personalului din companie sau orice alte rapoarte la cererea managementului.

Contabilitate:

  • Realizeaza activitati de contabilitate primara precum: introducere de documente fiscale in programul intern, intocmirea registrului de casa, realizare de rapoarte specifice, etc. 

  • Organizeaza si arhiveaza documentele financiar-contabile pe care le opereaza.

Beneficii:

  • Salariu fix & bonuri de masa;

  • Abonament privat de sanatate;

  • Decontare transport;

  • Posibilitatea de a dezvolta o cariera in domeniul resurselor umane, de a urma cursuri de dezvoltare profesionala si a lucra alaturi de o echipa pasionata si dedicata.  


Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, compania Kromatic Miettex (devenita parte a grupului austriac Salesianer Miettex, cu peste 3400 de angajati la nivel international si aproximativ 300 de angajati in Romania), ofera solutii complete de inchiriere si intretinere de articole textile pentru hoteluri, spitale si industrie. 

Pentru mai multe informatii, intra pe website-ul companiei: www.kromatic.ro

 Astept CV-ul tau la alexandra.pop@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.