Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Cluj-Napoca/Iasi/Bucuresti

Căutăm Analist Financiar care să se alăture echipei RELIANS din Cluj-Napoca, Iași sau Bucuresti.

Profilul candidatului ideal este conturat de:

  • Atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză a informațiilor;

  • Excelente abilitați de comunicare;

  • Capacitate de planificare, organizare;

  • Spirit analitic, perseverență și flexibilitate;

  • Capacitate de lucru sub presiunea termenelor limită;

Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii superioare finalizate economice

  • Cunoștințe de specialitate (analiza cost-beneficiu)

  • Limba engleza (avansat) - vorbit si scris

  • Excelente abilități de utilizare a computerului (Pachetele Microsoft Office, Microsoft Project, SharePoint)

Experiența de muncă:

  • Minim 3 ani experiență în elaborarea a minim 10 proiecte cu finanțare europeană și implementarea a minim 3 proiecte;

  • Cunoștințe temeinice privind legislația națională și comunitară în vigoare, aplicată în cadrul programelor cu finanțare nerambursabilă.

Responsabilitati:

  • Elaborează analizele financiare conform cerințelor din Ghidurile solicitantului;

  • Elaborează analizele cost beneficiu (financiar, economic, risc și senzitivitate) conform cerințelor din Ghidurile solicitantului;

  • Elaborează analize de tip de cost-eficacitate conform cerințelor din Ghidurile solicitantului;

  • Elaborează analize de suportabilitate și a performanței financiare a beneficiarului pentru proiectele de investiții;

  • Elaborează analiza încadrării în limitele de ajutoare de stat/regionale;

  • Contribuie la elaborarea studiilor de piață;

  • Contribuie la elaborarea Planurilor de afaceri (analiză și previziune de cash-flow, cont de profit și pierdere și bilanț);

  • Contribuie la realizarea planificării financiare și previziuni pentru proiectele de investiții;

  • Contribuie la elaborarea Bugetului Proiectului;

  • Contribuie la elaborarea Cererilor de rambursare;

  • Contribuie la elaborarea Rapoartelor de progres și a altor documente legate de progresul proiectului conform solicitărilor finanțatorului;

  • Sprijină rezolvarea solicitărilor în etapele de evaluare și contractare a proiectului;

  • Participă la întâlnirile echipei de proiect;

  • Participă la întâlnirile cu clientul;

  • Participă la întâlnirile interne.

Beneficii:

  • Bonusuri în conformitate cu sistemul intern de evaluare,

  • Tichete de masă, telefon, program flexibil (birou, remote),

  • Asigurare de sănătate (după 1 an de colaborare),

  • Sprijin pentru formare,

  • Comisioane pentru conturi/proiecte aduse,

  • Abonament Bookster etc.

Suntem Integra HR, companie de consultanță in resurse umane. Suntem aici pentru a găsi omul potrivit la locul si momentul potrivit.

Clientul nostru, Relians este o companie ce oferă servicii de consultantă în managementul proiectelor cu finanțare rambursabilă și nerambursabilă, fiind poziționață ca lider de piață.

Astept CV-ul tau la paladia.petrar@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.