Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Cluj-Napoca/Iasi/Bucuresti
Căutăm Analist Financiar care să se alăture echipei RELIANS din Cluj-Napoca, Iași sau Bucuresti.
Profilul candidatului ideal este conturat de:
Atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză a informațiilor;
Excelente abilitați de comunicare;
Capacitate de planificare, organizare;
Spirit analitic, perseverență și flexibilitate;
Capacitate de lucru sub presiunea termenelor limită;
Cunostinte si calificari necesare:
Studii superioare finalizate economice
Cunoștințe de specialitate (analiza cost-beneficiu)
Limba engleza (avansat) - vorbit si scris
Excelente abilități de utilizare a computerului (Pachetele Microsoft Office, Microsoft Project, SharePoint)
Experiența de muncă:
Minim 3 ani experiență în elaborarea a minim 10 proiecte cu finanțare europeană și implementarea a minim 3 proiecte;
Cunoștințe temeinice privind legislația națională și comunitară în vigoare, aplicată în cadrul programelor cu finanțare nerambursabilă.
Responsabilitati:
Elaborează analizele financiare conform cerințelor din Ghidurile solicitantului;
Elaborează analizele cost beneficiu (financiar, economic, risc și senzitivitate) conform cerințelor din Ghidurile solicitantului;
Elaborează analize de tip de cost-eficacitate conform cerințelor din Ghidurile solicitantului;
Elaborează analize de suportabilitate și a performanței financiare a beneficiarului pentru proiectele de investiții;
Elaborează analiza încadrării în limitele de ajutoare de stat/regionale;
Contribuie la elaborarea studiilor de piață;
Contribuie la elaborarea Planurilor de afaceri (analiză și previziune de cash-flow, cont de profit și pierdere și bilanț);
Contribuie la realizarea planificării financiare și previziuni pentru proiectele de investiții;
Contribuie la elaborarea Bugetului Proiectului;
Contribuie la elaborarea Cererilor de rambursare;
Contribuie la elaborarea Rapoartelor de progres și a altor documente legate de progresul proiectului conform solicitărilor finanțatorului;
Sprijină rezolvarea solicitărilor în etapele de evaluare și contractare a proiectului;
Participă la întâlnirile echipei de proiect;
Participă la întâlnirile cu clientul;
Participă la întâlnirile interne.
Beneficii:
Bonusuri în conformitate cu sistemul intern de evaluare,
Tichete de masă, telefon, program flexibil (birou, remote),
Asigurare de sănătate (după 1 an de colaborare),
Sprijin pentru formare,
Comisioane pentru conturi/proiecte aduse,
Abonament Bookster etc.
Suntem Integra HR, companie de consultanță in resurse umane. Suntem aici pentru a găsi omul potrivit la locul si momentul potrivit.
Clientul nostru, Relians este o companie ce oferă servicii de consultantă în managementul proiectelor cu finanțare rambursabilă și nerambursabilă, fiind poziționață ca lider de piață.
Astept CV-ul tau la paladia.petrar@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.