Departament: Vanzari CORPORATE

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Timis si Caras Severin

Obiectiv:

  • Dezvoltarea si gestionarea proactiva a portofoliului de clienti prin activitati de ofertare si vanzare a serviciilor companiei catre clienti de tip CORPORATE.

Cerinte:

  • Abilitati de negociere si comunicare demonstrate in vanzare;

  • Puternic orientat catre rezultat, eficienta si gestionarea cu success a prioritatilor profesionale;

  • Abilitatea de a construi relatii de lucru pozitive, atat pe plan intern, cat și extern;

  • Abilitatea de a intelege si aplica informatii de piata in strategia de vanzari;

  • Utilizeaza cu usurinta computerul si aplicatiile specifice pozitiei, de la MS Office la aplicatii de tip CRM/ gestionare de client;

  • Absolvent de studii superioare;

  • Cunoscator al limbii engleze - cel putin la nivel mediu;

  • Detinator carnet de conducere categoria B si experienta relevanta de condus;

  • Disponibilitate pentru deplasari.

Experienta ta de munca:

  • Experienta profesionala de minim 2 ani in vanzari de servicii B2B si relatii directe cu clientii;

Principalele Responsabilitati:

  • Atingerea tintelor de vanzari alocate, in conformitate cu obiectivele, directiile strategice, politicile si procedurile stabilite de catre companie;

  • Gestionare portofoliu clienti din domeniul Corporate;

  • Identificarea potentialilor clienti si promovarea catre acestia a serviciilor companiei (dezvolta si gestioneaza in mod proactiv un portofoliu de clienti);

  • Realizeaza activitati de promovare, ofertare si vanzare a serviciilor, in conformitate cu strategia si politicile companiei;

  • Urmareste si finalizeaza cu succes procesele de ofertare in care este implicat si/sau pe care le genereaza;

  • Intocmeste oferte comerciale, ca membru al echipei de vanzari, in coordonare cu celelalte departamente implicate;

  • Dezvolta si mentine relatii profesionale pe termen lung cu clientii din portofoliu;

  • Ofera un feedback structurat managerului de vanzari si ofera o contributie calitativa si cantitativa cu privire la planul de vanzari din segmentul lui.

Beneficii:

  • Salariu fix+comision vanzari;

  • Tichete de masa, tichete cadou, card turism, 7card;

  • Al 13-lea salariu si bonusuri de senioritate;

  • Masina de serviciu;

  • Asigurare de viata, pensie privata si abonament medical.


Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, compania Sodexo Pass Romania este lider mondial in Benefits&Rewards Services.

Astept CV-ul tau ca aplicatie la adresa de email andreea.muresan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru acest post, te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.