Departament: Vanzari CORPORATE
Tipul job-ului: Full Time
Locatie: Timis si Caras Severin
Obiectiv:
Dezvoltarea si gestionarea proactiva a portofoliului de clienti prin activitati de ofertare si vanzare a serviciilor companiei catre clienti de tip CORPORATE.
Cerinte:
Abilitati de negociere si comunicare demonstrate in vanzare;
Puternic orientat catre rezultat, eficienta si gestionarea cu success a prioritatilor profesionale;
Abilitatea de a construi relatii de lucru pozitive, atat pe plan intern, cat și extern;
Abilitatea de a intelege si aplica informatii de piata in strategia de vanzari;
Utilizeaza cu usurinta computerul si aplicatiile specifice pozitiei, de la MS Office la aplicatii de tip CRM/ gestionare de client;
Absolvent de studii superioare;
Cunoscator al limbii engleze - cel putin la nivel mediu;
Detinator carnet de conducere categoria B si experienta relevanta de condus;
Disponibilitate pentru deplasari.
Experienta ta de munca:
Experienta profesionala de minim 2 ani in vanzari de servicii B2B si relatii directe cu clientii;
Principalele Responsabilitati:
Atingerea tintelor de vanzari alocate, in conformitate cu obiectivele, directiile strategice, politicile si procedurile stabilite de catre companie;
Gestionare portofoliu clienti din domeniul Corporate;
Identificarea potentialilor clienti si promovarea catre acestia a serviciilor companiei (dezvolta si gestioneaza in mod proactiv un portofoliu de clienti);
Realizeaza activitati de promovare, ofertare si vanzare a serviciilor, in conformitate cu strategia si politicile companiei;
Urmareste si finalizeaza cu succes procesele de ofertare in care este implicat si/sau pe care le genereaza;
Intocmeste oferte comerciale, ca membru al echipei de vanzari, in coordonare cu celelalte departamente implicate;
Dezvolta si mentine relatii profesionale pe termen lung cu clientii din portofoliu;
Ofera un feedback structurat managerului de vanzari si ofera o contributie calitativa si cantitativa cu privire la planul de vanzari din segmentul lui.
Beneficii:
Salariu fix+comision vanzari;
Tichete de masa, tichete cadou, card turism, 7card;
Al 13-lea salariu si bonusuri de senioritate;
Masina de serviciu;
Asigurare de viata, pensie privata si abonament medical.
Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.
Clientul nostru, compania Sodexo Pass Romania este lider mondial in Benefits&Rewards Services.
Astept CV-ul tau ca aplicatie la adresa de email andreea.muresan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru acest post, te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.
Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.