Departament: Vanzari

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Bihor, Alba, Bistrita-Nasaud, Mures, Harghita, Covasna, Sibiu si Brasov   

Despre tine: 

Esti o persoana dinamica, onesta, proactiva, care vine cu propuneri de solutii. Esti deschis, dornic sa inveti si sa aduci schimbare pe zona in care vei activa. Iti place sa relationezi si sa obtii performante in vanzari. Esti o persoana orientata catre norme, disciplinata, organizata, responsabila.

Daca te regasesti in descrierea de mai sus, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!

 Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii superioare finalizate (de preferat absolvent al unei Facultati care sa acopere domeniul de activitate: medicina, chimie, biochimie, biologie, biotehnologie, inginerie medicala);
  • Cunostinte tehnice cu privire la echipamentele medicale;
  • Cunostinte cu privire la echipamente industriale de clima pot prezenta un avantaj;
  • Cunostinte de limba engleza nivel avansat: scris si vorbit (pentru zona 1);
  • Cunostinte de limba engleza si maghiara nivel avansat: scris si vorbit (pentru zona 2);
  • Cunostinte de Microsoft Office;
  • Permis de conducere categoria B.

 Experienta ta de munca:

  • Minimum 2 ani experienta in vanzari de echipamente medicale;
  • Experienta in ceea ce priveste procedura de achizitie publica (constituie avantaj).

Job-ul tau:

  • Identificarea noilor clienti in zona alocata si managementul clientilor existenti;
  • Preluarea clientilor existenti si dezvoltarea unei bune relatii cu acestia;
  • Prospectarea/Identificarea de noi clienti in zona alocata;
  • Mentinerea legaturii cu departamentul de logistica (Bucuresti) cu privire la comenzile efectuate;
  • Efectuarea de vizite regulate la clientii din portofoliu;
  • Realizarea de oferte si transmiterea acestora catre clienti;
  • Monitorizarea derularii contractelor negociate;
  • Identificarea oportunitatilor de licitatii si transmiterea lor catre departamentul de licitatii si pastrarea legaturii cu colegii;
  • Participarea, ca imputernicit, la licitatiile publice la care au loc cotatii ale firmei, la târguri şi expozitii corespunzatoare;
  • Participarea la dezvoltarea politicii comerciale prin culegerea informatiilor relevante din piata si colectarea datelor despre principalii competitori;
  • Realizarea de rapoarte saptamanale (vineri);.

Beneficii:

  • Instruire de specialitate;
  • Salariu fix si bonusuri specific.

Clientul nostru, compania X-Lab Solutions este o companie specializata in comertul cu echipamente medicale si accesorii (consumabile/piese), precum si lucrari specializate pentru domeniul medical si nu numai (proiectare, avizare si executie camere curate)

Astept CV-ul tau la nicolita.mosu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.