Departament: Informatica

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Cluj-Napoca 

Despre tine: 

Ti-ai demonstrat abilitatile de management si leadership de-a lungul experientei de pana acum si iti doresti in continuare sa conduci un departament IT. Ai gandire strategica si capacitatea de intelegere a business-ului, stii cum sa ramai parte componenta a echipei in timp ce o coordonezi si esti totodata un bun specialist.

Daca randurile de mai sus descriu competente pe care le detii, te provocam sa-ti duci cariera la urmatorul nivel!

 Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii superioare finalizate;
  • Cunostinte de operare in Microsoft Dynamics NAV (Navision);
  • Cunoasterea versiunii Navision 2016 constituie avansaj;
  • Cunostinte despre sisteme de operare, administrarea unei retele si a unui server;
  • Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office;
  • Cunostinte de limba engleza de nivel avansat.

 Experienta ta de munca:

  • Experienta anterioara de minimum 5 ani in domeniul IT;
  • Experienta anterioara de minimum 3 ani in coordonare de echipe.

Job-ul tau:

  • Crearea si implementarea strategiei si a proiectelor legate de sistemele informatice la nivel de organizatie;
  • Evaluarea, planificarea si dezvoltarea de sisteme si proceduri IT;
  • Managementul proiectelor din cadrul departamentului (planificare, alocarea resurselor, atribuirea sarcinilor, monitorizarea rezultatelor);
  • Pregatirea, monitorizarea si actualizarea bugetului operational de IT si trimiterea acestuia catre conducere spre aprobare;
  • Urmarirea incadrarii in buget si asigurarea respectarii procedurilor si standardelor in ceea ce priveste procesele de achizitie a produselor sau serviciilor de IT, realizate de catre membrii departamentului;
  • Coordonarea departamentului de IT din Romania, participarea la procesul de recrutare si selectie a personalului, implicarea in integrarea si instruirea noilor angajati ai departamentului, precum si stabilirea de obiective, oferirea de suport si urmarirea atingerii acestora;
  • Trasarea de sarcini si termene limita si monitorizarea progresului;
  • Evaluarea performantelor membrilor echipei;
  • Urmarirea satisfactiei angajatilor din subordine si implementarea unor metode de motivare si eficientizare a activitatii acestora;
  • Coordonarea setarilor si utilizarii aplicatiilor, prin contact direct cu persoanele implicate in diferite proiecte;
  • Propunerea de imbunatatiri sau modificari de functionalitate pe baza discutiilor si feedback-ului primit de la utilizatori/manageri locali.

Beneficii:

  • Salariu fix + bonusari acordate trimestrial si anual in functie de performantele obtinute;
  • Se acorda pachet de relocare pentru persoanele din afara localitatii Cluj-Napoca.

Clientul nostru este o companie multinationala, membra a unui puternic grup european care activeaza pe segmentul distributiei de piese pentru autoturisme, camioane si vehicule comerciale, echipamente service.

Astept CV-ul tau la alina.babasan@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.