Departament: Economic

Tipul job-ului: Colaborare part-time, 10-15 ore pe saptamana

Locatie: Cluj-Napoca

Despre tine: 

Cifrele sunt pasiunea ta. Organizarea, prioritizarea, lucrul in echipa si coordonarea sunt competente cheie care te ajuta sa obtii succese in munca. Esti in cautarea unui job care ofera avantajul unui program de munca part-time. Daca te regasesti in aceasta descriere, aplica cu incredere la aceasta oportunitate profesionala inedita!

 Cunostinte si calificari necesare:

  • Studii superioare economice;
  • Cunostinte si experienta de management financiar al unei companii de productie;
  • Aptitudini organizatorice si de coordonare, capacitate de planificare si conducere a activitatii;
  • Abilitatea de a negocia;
  • Abilitati de lucru in echipa;
  • Abilitatea de a prioritiza sarcinile si de a lucra in conditii de supervizare minima;
  • Buna operare PC (WinMentor, Word, Excel, Power Point).

 Experienta ta de munca:

  • Minim 3-5 ani experienta in domeniul financiar.

Job-ul tau:

  • Detinerea responsabilitatii generale asupra tuturor functiilor de management financiar, inclusiv asupra aspectelor privind raportarea financiara, stabilirea bugetului, planificarea si dezvoltarea strategiilor de calculare a pretului de vanzare;
  • Urmarirea costurilor de productie;
  • Calcularea costurilor pe centre de profit, stabilirea preturilor de vanzare;
  • Asigurarea capacitatatii de conducere in ceea ce priveste proiectarea, amendarea si operarea sistemului financiar si a procedurilor financiar-contabile;
  • Gestionarea fluxului financiar dintre toate departamentele companiei si dezvolta strategii de colaborare si relationare optime;
  • Defalcarea costurilor lunare pe categorii si monitorizarea lor;
  • Intocmirea raportului financiar lunar si previziunile pe urmatorul trimestru;
  • Coordonarea redactarii rapoartelor financiare, culege toate informatiile necesare pentru redactarea acestora de la departamentul de productie, contabilitate si departamentul de vanzari;
  • Asigurarea raportarii de monitorizare pentru echipa de conducere;
  • Pregatirea documentelor pentru cererile de finantare;
  • Participarea la intalnirile lunare ale echipei de management si la intalnirile trimestriale cu intreaga echipa de conducere.

Clientul nostru, compania Thermopan, este o societate mixta, romano-ungara, infiintata in 1996, avand ca obiect de activitate importul si distributia materialelor de constructii.

Astept CV-ul tau la nicolita.mosu@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.