Departament: Vanzari

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Cluj-Napoca

 

Despre tine: 

Esti o persoana energica, activa, independenta, ai foarte bune abilitati de relationare si negociere. Focusul tau este pe intelegerea consumatorului si clientului si pe identificarea oportunitatilor de vanzare si dezvoltarea relatiilor pe termen lung. Daca te-ai regasit in aceasta descriere, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!

 Cunostinte si calificari necesare:

  • Ai studii medii sau superioare finalizate;
  • Ai cunostinte privind piata de distributie locala;
  • Ai cunostinte privind piata/domeniul cafelei (constituie avantaj);
  • Detii cunostinte de limba engleza la un nivel mediu;
  • Ai cunostinte de operare PC – pachetul MS Office (nivel mediu);
  • Detii permis de conducere categoria B;
  • Ai disponibilitate la deplasari.

 Experienta ta de munca:

  • Experienta anterioara in vanzari de minimum 3 ani;
  • Experienta pe un post similar de minimum 2 ani.

Job-ul tau:

  • Identificarea si abordarea clientilor noi in vederea instalarii distribuitoarelor de bauturi calde;
  • Mentinerea si dezvoltarea relatiei profesionale cu clientii existenti, in vederea atingerii planului de vanzari stabilit;
  • Implicarea in procesul de negociere cu operatorii si clientii, monitorizand apoi respectarea de catre operatori / clienti a conditiilor comerciale si a procedurilor de lucru agreate;
  • Participarea la licitatiile desfasurate (atunci cand e nevoie);
  • Urmarirea respectarii termenilor contractuali si a procedurilor de lucru, in relatia cu operatorii;
  • Raspunderea de instalarea echipamentelor si a materialelor POS (pentru contractele de tip chirie si comodat);
  • Colaborarea permanenta cu reprezentantii locali ai distribuitorilor in vederea optimizarii rutelor de vizitare a distribuitoarelor de bauturi calde, precum si in vederea stabilirii target-ului pentru agenti;
  • Deplasarea in teritoriu, in vederea rezolvarii (in baza unui plan) a problemelor aparute;
  • Monitorizarea si analizarea indicatorilor de performanta ai operatorilor si propunerea masurilor de eficientizare a activitatilor acestora;
  • Monitorizarea privind operarea echipamentelor;
  • Raportarea, propunerea si implementarea unui plan de masuri, in vederea mentinerii standardelor de calitate;
  • Identificarea, raportarea si rezolvarea situatiilor aparute la clienti (stocuri, calitatea produselor, probleme tehnice de intretinere;
  • Monitorizarea nivelului stocurilor de marfa, aparate si piese de schimb si semnalarea locatiilor neprofitabile catre distribuitor;
  • Monitorizarea miscarii aparatelor de Vending Strauss din piata (din portofoliul operatorilor alocati) si asigurarea cu privire la trasabilitatea acestora.

Zona alocata: Cluj, Satu Mare, Maramures, Salaj, Bistrita-Nasaud, Mures.

Beneficii:

  • Bonusuri in functie de performante;
  • Tichete de masa;
  • Masina, telefon, tableta, laptop;
  • Training-uri oferite.

Clientul nostru, Grupul Strauss, este o companie internationala listata la bursa, cu peste 70 de ani de experienta pe piata. Grupul este activ pe 5 continente, detine sute de marci si are circa 14.000 de angajati. Strauss Coffee este a 4-a companie producatoare de cafea din lume in ceea ce priveste achizitiile de cafea verde, iar in ultimii 7 ani s-a remarcat drept unul dintre producatorii de cafea cu cea mai rapida ascensiune. Activitatile Strauss Coffee se axeaza pe categoria de cafea prajita, macinata, dar si alte produse complementare de cafea, produse care vin ca o solutie pentru piata AfH (Away-from-Home), hoteluri, restaurante, cafenele si servicii de cafea pentru birou. Compania este liderul pe cea mai mare piata de cafea din lume – Brazilia si este, de asemenea, unul dintre jucatorii principali ai pietelor de cafea din Europa Centrala si de Est, Israel si se claseaza pe locul 1 sau 2 in majoritatea pietelor in care opereaza.

Strauss Romania, filiala Grupului israelian Strauss, activeaza pe piata din Romania din 1994 si este sigurul producator international de cafea cu fabrica in Romania. Fiind activa pe piata de retail, dar si cu solutii pentru AfH, compania a dobandit de-a lungul anilor o expertiza solida pe piata cafelei. Varietatea mare de marci de cafea, de la economy pana la cele premium, sunt special create pentru consumatorii romani, in urma studiilor de calitate amanuntite, intreprinse periodic, pentru a satisface o gama extinsa de gusturi si preferinte. Portofoliul companiei include brandurile BeanZ, Doncafé, Totti, Amigo, FORT, Tea Tales, Choco Divino.

Astept CV-ul tau la alexandra.sendruc@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.