Departament: Vanzari

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Cluj-Napoca

 

Despre tine: 

Esti o persoana energica, activa, independenta, ai foarte bune abilitati de relationare si negociere. Detii cunostinte referitoare la piata HoReCa si focusul tau este pe identificarea oportunitatilor de vanzare si dezvoltarea relatiilor pe termen lung. Daca te-ai regasit in aceasta descriere si ai disponibilitate la deplasari, avem un job care s-ar putea sa ti se potriveasca!

 Cunostinte si calificari necesare:

  • Ai studii superioare finalizate;
  • Ai cunostinte privind piata de distributie locala;
  • Ai cunostinte privind piata/domeniul cafelei (constituie avantaj);
  • Detii cunostinte de limba engleza la un nivel mediu;
  • Ai cunostinte de operare PC – pachetul MS Office (nivel mediu);
  • Detii permis de conducere categoria B.

 Experienta ta de munca:

  • Experienta anterioara in vanzari de minimum 3 ani;
  • Experienta pe un post similar (Canalul HoReCa) minimum 2 ani / experienta Traditional Trade, in zona de executie, cu orientare / cunostinte generale referitoare la piata HoReCa.

Job-ul tau:

  • Prospectarea in mod activ a pietei si informarea in permanenta cu privire la noutatile din zona alocata;
  • Identificarea si abordarea de noi clienti/operatori, in vederea crearii de relatii si a dezvoltarii de parteneriate;
  • Mentinerea legaturii cu clientii existenti (locatiile);
  • Crearea si mentinerea relatiilor excelente cu barmanii din locatiile existente;
  • Instruirea echipei din locatii (barmani) cu privire la produsul companiei si modalitatea de preparare a cafelei; Training-ul principal il face Training Manager-ul;
  • Asigurarea cu privire la faptul ca se ofera suport tehnic atunci cand se defecteaza unul dintre aparate;
  • Coodonarea activitatii de distributie si vanzare a echipei de agenti ai operatorilor;
  • Instruirea echipei distribuitorilor cu privire la produsele companiei, modalitatea de preparare a cafelei, politica de merchandising;
  • Urmarirea si verificarea atat a comenzilor de marfa si echipamentelor, cat si a stocurilor existente;
  • Asigurarea cu privire la faptul ca marfa si echipamentele sunt livrate catre clienti in termenele agreate;
  • Oferirea de suport in aplicarea si realizarea planului de vanzari, supervizarea, monitorizarea si motivarea echipelor de vanzari ale operatorilor;
  • Monitorizarea si analizarea situatiei vanzarilor, a stocurilor de marfa si a intregii activitati;
  • Propunerea strategiilor de imbunatatire a activitatii si de crestere a vanzarilor in cadrul echipelor operatorilor;
  • Identificarea si rezolvarea situatiilor aparute la client: defectiuni tehnice la aparate, calitatea produselor etc.;
  • Raportarea periodica a rezultatelor obtinute pe zona alocata cu privire la: situatia vanzarilor, a instalarilor, a miscarilor de aparate, precum si volumul estimat al vanzarilor pentru perioada urmatoare.

Zona Alocata: Cluj, Satu Mare, Maramures, Salaj, Bistrita-Nasaud, Mures.

Beneficii:

  • Bonusuri in functie de performante;
  • Tichete de masa;
  • Masina (cu posibilitate de folosire in afara serviciului), telefon, tableta, laptop;
  • Training-uri oferite.

Clientul nostru, compania Strauss Romania, parte din grupul Strauss, cu sediul in Israel, este o corporatie internationala, cu o experienta de peste 70 de ani pe piata, prezenta pe piata din Romania din 1994, fiind una din cele mai importante companii producatoare de cafea de pe piata locala. Activa pe 5 continente, detine sute de marci si are aproximativ 14 000 de angajati si subcontractori. In prezent, Strauss Coffee este cea de-a 5-a companie din lume privind prelucrarea cafelei verzi. Este o companie 360 de grade ce ofera consumatorilor nu doar cafea, ci si produse complementare. Fiind activa atat pe piata de retail, dar si cu solutii pentru Away From Home (HoReCa, Offices & Traffic Locations), compania a dobandit de-a lungul anilor o expertiza solida pe piata cafelei. Portofoliul companiei include brand-urile : Doncafe, Amigo, FORT, Totti, Tea Tales, Choco Divino, care se bucura de o reputatie foarte puternica, atat in Romania, cat si la nivel international. Varietatea mare de brand-uri de cafea, de la economy pana la cele premium, sunt special create pentru consumatorii romani, in urma studiilor de calitate amanuntite, intreprinse periodic, pentru a satisface o gama extinsa de gusturi si preferinte.

Astept CV-ul tau la roxana.ciupe@integrahr.ro. Daca indeplinesti criteriile pentru aceasta pozitie te voi contacta pentru a stabili o prima intalnire si pentru a ne cunoaste.